eindelijk mijn MHR Rep

buzzzfuzzz

Well-Known Member
hi,
Eindelijk heb ik ook mijn MHR-replica met malossi/del'orto 19mm carb.
Verder heb ik nog een multivar en een fly clutch. Uitlaat is nog een NRX.
Effe inrijden en dan kan ik knallen.

Over 2 weken weer loon, dan ga ik een SPL kopen + een vertanding en nog wat zooi.
Ik ga later ook nog een HPI ontsteking kopen en RHQ krukas + alles tunen.
Zal rond de jaarwisseling wel klaar zijn al!!!!

Dit moet wel hard gaan straks of niet????
Greetz 2 all of U

buzzie
 
Advertisement - register to remove this

je had beter een RGD 20mm carbu kunnen kopen. Daar zit tenminste nog een spruitstuk bij. Dat spruitstuk dat je nu hebt is ø17,5mm. Je moet dus in je spruitstuk gaan frezen.
En die NRX doet het best goed op een Honda. Ik haalde op me ouwe Honda er een top mee van 105 constant en 1x een top gehaald van 110km/h. Was wel liggend, wind mee en heuveltje af ;)
 
ben benieuwd naar dat ontstekingsgebeuren.. hou ons op de hoogte... zal wel lekker rijden.
wat daanje zegt, je spruitstuk een grotere diameter geven, of een 20mm spruitstuk kopen ofzow.
mzzls
henk
 
OKEE nogmaals :)

die onsteking kan dus echt wel een bruut getunede cil aan !!!!

maybe dat die hpi idd wel betere power geeft enzo door vervroeging en/of vertraging weet ik veel wat ammal, maar die is dus echt niet nodig. ik WEET dat ik ong. 12.000 rpm met de x8r een x gehaald heb met bizarre meewind op een rechte asfalt weg , dat ding ontplofde bijna zo ziekelijk veel rpm, MAAAR die ontsteking kapt never nooit niet dus he.... :p
 
re: opzetstuk

Ik weet dat het alleen maar een opzet stuk is maar op malossi.com worden ook 19mm spruitstukken geleverd en anders haal ik wel een grotere, anyways er komt een oplossing.
Verder ga ik over een week, als ik weer geld heb, eerst een SPL halen zolang ze er nog zijn en later die ontsteking de prestaties laat ik dan wel weten. Ik kan het wel makkeleijk betalen allemaal (uitlaat + ontsteking en dergelijke) maar ik ga ook scooterracen volgend seizoen dus moet ik daar ook geld insteken dus kan helaas niet alles in een keer.

greetz,
Da Buzzz
 
Back
Top