Eigen ontwerp scooter

Devil R

Banned
heb ff een eigen ontwerp gemaak voor een scooter, wat vind ger ervan? lijk me vet om dat in het echt te doen, graphish ontwerpen van scooters met een heel team, en dan rekening houdend met tank, cilinder, en alle technishe dingen...

Advertisement - register to remove this

Voorkant heeft wel iets van de Suz Zillion weg vind ik
Maar om even bij het ontwerp te blijven:
Je kan wel mooi tekeken hoor, daar niet van, maar het is het gewoon net niet :)

Waar zijn de wielen?

Verder aardige poging.

Ok hier dan een ontwerpje van mij van een motor.

Ga niet zeggen van dingen als: wielen zijn niet rond/te grote velgen en onmogelijkke lijnen enzo.

Dat is juist expres. Zo gaan auto- en motor designers ook te werk. Je hebt vast wel eens van die schtesen gezien. Auto's hebben ook altijd megavelgen, omdat het er op papier gewoon flitsender uitziet. En die wielen om de tekening wat "snelheid" te geven.

En dit is gemaakt tijden een vreselijke saaie les recht tijdens een avond college (nee ik doe geen avondschool, maar meneer de advocaat kon niet anders :|)
Dit is dus in 5 minuten op papier geknald.

Sorry duiveltje maar het ziet er niet uit !!

IDD te veel gejat maar de voorkant vind ik iets hebben van een ZIP 2000 maja smaken verschillen...

Motortekeningen zijn cewl..

De cartoons op ScooterTuning zijn ook CHAAf !!

Originally posted by Devil R
heb ff een eigen ontwerp gemaak voor een scooter, wat vind ger ervan? lijk me vet om dat in het echt te doen, graphish ontwerpen van scooters met een heel team, en dan rekening houdend met tank, cilinder, en alle technishe dingen...

Std geleverd met powerfilter???

Back