een kut dip zo in eens.

misschien vanavond nog die sproeier halen als ik tijd heb. trekveer en rollen zijn het niet pas nieuw.. en hoe heet dat spul dat je bij de benzine doen en dat extra smeert waar je benzine komt? Een jongen die ik ken had het ook een keer. Begin stotterd je scooter er nog door.?? weet iemand hoe dit spul heet. Nee neit gewoone olie! :D
 
Benzinetoevoegingen zijn onzin, of je moet er nitromethaan of methanol bij gaan gooien, loopt lekker, slijt ook lekker... Verder heb je nog octaanboosters, even grote b*llshit...

Greetz.
 
damm wat een kut zooi, Nieuwe sproeier 82 er in, maar helpt nie veel. Hij maakt wel genoeg toeren maar brengt het gewoon niet over op het achterwiel wat kan het zijn de druk veer?
 
als hij genoeg toeren maakt--(dus geen overtoeren he anders kom je nog niet vooruit|( )----maar hij komt niet voor uit is het je drukveer dus doe er een nieuwe in en kijk dan eens je moet maar gewoon proberen er is niet een standaard oplossing

welke drukveer heb je nu??
 
Originally posted by Silverforce
ik heb nu nog de std drukveer er in. en rode mallossie trekveertje. Denk dat ie die vervang voor iets lichteren en dan een gele drukveer van polini?

Je drukveer die slijt niet "ineens"...

Als ie eerst goed reed zal het wel niet aan je drukveer liggen

Oja... je zult wel geel van malossi bedoelen..
 
of goud van polini

ik had dat eerst ook dat hij opeens een dip had en een nieuwe drukveer erin(wel een sterkere)en lichtere loodjes was het probleem opgelost
maarja bij iemand anders kan het weer iets anders zijn
geen scoot is het zelfde
 
Versleten zuigerveren kunnen ook voor vreemde dipjes zorgen. En dat jouw zuigerveren flink verslijten met een snelle pijp en std-sproeier staat natuurlijk als een paal boven water.
 
het moet wel de drukveer zijn. de bouge heeft de goede kleur. Morgen ff nieuwe druk veer halen. Welke moet ik pakken. Malossi of polini en welke sterkte? moet zo lang mogelijk door trekken.
 
zijn die gele het beste? voor duchte trekken bedoel ik. Mijn scoot loopt dikke 80 op de teller. Van af 60 begint hij echt te trekken op mijn uitlaat. Nu moet ik voor zorgen dat ie tot de 60 ook goed trekt zal ik ma zeggen. Dus welke veer/.
 
probleem is opgelost! Rode malossie drukveer er in.
Maar nu hoorde in van hugo dat ie veel te zwaar is voor mijn setup denk dat ik nog een witte ga halen!
 
Back
Top