een kut dip zo in eens.

Silverforce

Aerox RULEZ
Hoi,
Umh ik kwam vandaag thuis van school en ga mijn scooter pakken.
ik een dikke 5 6 km gereden. toen paar keer stilgestaan praten enzo.
toen weer weg rijden 2 km gereden alles ging nog goed ik moet af remmen steek een weg over er wil vol gas weg trekken ff tjes 1 sec maakt hij toeren en dan trekt ie heel heel kut weg wat kan dit zijn? dit heeft ie nu de hele tijd..

Advertisement - register to remove this

*Rollen versleten...
*Aanlopende remblokjes:P...
*Vuile luchtfilter/carb...

Wel errug vreemd dat het opeens gebeurde...

Btw; haal ff de taalfouten uit je signature...

Greetz.

heb ik ook een beetje last van opeens, zou ook best aan't vochtige weer kunnen liggen, dat er misschien wat vochtigere lucht aangezogen word...

*Rollen versleten... (is een mogelijkheid.)
*Aanlopende remblokjes... (nee ik ging net nieuwe remblokjes halen :) die zitten er nu op en nog steeds doet ie dat)
*Vuile luchtfilter/carb... (ik zal straks luchtfilter eens schoon maken. (de carb heb ik nog nooit schoon gemaakt eigelijk. Maar ik probeer dat wel eerst en anders horen jullie het nog wel.
Btw wat voor rollen raad je me aan. Ik heb nu 4.3 grams en een metal uitlaat zou ik nog lichteren moeten proberen?

ja zaak is open ja. Hier zit een kei goede zaak familie bedrijf die ook doen crossen zitten in een schuur en hebben kei veel spul en goedkoop de meeste hier in buurt gaan er heen en iedere avond open behalve woensdag en zondag.

aha ik heb iets ondenkt waar jullie misschien meeer aan hebben. Als ik mijn shoke open zit trekt ie al stukken beter op niet hoet het geweest is maar trekt wel redelijk. Wat kan het zijn iets verstopt?

haal morgen wel een sproeier een 82 er? ik denk alleen dat hij bij het trekken te weinig bezine krijgt boven de 60 gaat alles goed. en met choke open en nieuwe rolen ook. maja altijd met choke open rijden is ook niet alles.

Back