Maykel
600RR
ErwinZ said:Er staat dat ie trap op en af moet en dat is niet echt goed voor een teckel ivm zn lengte.
Breekt anders doormidden 8P
ErwinZ said:Er staat dat ie trap op en af moet en dat is niet echt goed voor een teckel ivm zn lengte.
Mikkee.. said:ah ok, thx iedereen voor de tips, voor erwin thx voor de link, had net alles ingevuld, passen er 0 rassen bij mn uitslag :s ik kijk nog wel even verder
maar het beest hoeft alleen trappen te lopen als ie naar buiten gaat en naar binnen gaat, maakt toch niet zoveel uit, of is dat echt onzin?
Zip Meijel said:staat niet bij eisen, en een jack russel luistert ook vaak slecht
Laurens. said:Tis wel enigsinds bullshit wat je zegt maykel, jack-russels zijn door het gefok wel een beetje labiel geworden..
heb nog nooit een jack-russel gezien die een dag zn smoel kon houden
maar qua opvoeding klopt het idd wel een beetje, helaas zijn veel mensen slecht in opvoeden
Bobi said:even een paar misverstanden ophelderen:
een jack russel is niet ongehoorzaam, ze luisteren juist heeeeel erg goed. Het zijn honden die willen werken. Daar werden ze vroeger ook voor gebruikt. Als jij de hond goed opvoed doet deze ALLES voor je.
een jack russel blaft niet heel de dag. Dat is weer een kwestie van opvoeden. een goede fokker leert zijn pups om niet (onnodig) te blaffen.
een jack russel is niet hyperactief en is ook niet vervelend druk. Ze hebben wel een berg energie, maar als je zorgt dat hij deze energie kwijt kan is er niks aan de hand
een jack russel kan gewoon alleen thuis blijven.
Het is ook een fabeltje dat rashonden meer last hebben van ziektes dan kruisingen. De meeste hedendaagse rassen komen voort uit kruissingen. Bij rashonden worden ziektes gewoon vaker opgemerkt omdat de baasjes vaker met ze naar de dierenarts gaan.
Ik heb zelf 2 jack russels, en het zijn echt de perfecte honden. We fokken zelf met de honden en we hebben heel veel kennissen/vrienden in de fokkers wereld. Ik weet dus echt wel waar ik over praat.
Bobi said:kom maar eens bij ons kijken, ze blaffen allebei slechts op commando.
En idd, door het slechte fokken zijn er labiele honden tussen gekomen, maar wat wil je als je een pup koopt voor een paar tientjes? een dekking van onze reu kost 500 euro, en de prijs van een pup varieert tussen de 800 en de 1500 euro.