hond uit lemelerveld

r-ox

TCL
Nog ff voor de gene die het kunnen herrneren en erbij waren.
Die hond die was aangereden had in totaal 130 euro dierenarts kosten en na een bult gezeik met advocaten enzo ben ik vrijgesteld van schade omdat die hond dus idd aangelijnd moest zijn .
Schade aan de brommer was er niet want als een honda MB met 18" velgen over zo'n klein bef tekkeltje heenrijdt gebeurt er weinig met de brommer.
:)
 
Advertisement - register to remove this

het was r-ox niet, het was zn evil broer op de Mb 8)

mja, gelijk al gezegd, een hond moet aangelijnd zijn...
kutkeffertje, beetje naar de band van arme weerloze sonicjes happen :p
 
de hond leeft nog
maar was volgespoten met drgs enzo voor de pijn en dat zou ik die drugs verlsaving van die hond moeten betalen mooi nie :)
 
Pffff ik vond ut maar apen hoor... Hoe ze daar zo op de weg gingen staan roepen :|. We hadden dat beest gewoon moeten meenemen voor op de BBQ :W
 
Originally posted by |Roy|
Pffff ik vond ut maar apen hoor... Hoe ze daar zo op de weg gingen staan roepen :|. We hadden dat beest gewoon moeten meenemen voor op de BBQ :W

Nou nou nou...

Nee maar fijn dat het goed gekomen is...

Pa van een vriend van me had een keer zo'n beest achter zich aan op de fiets, is ie er met zijn MTB over heen gereden :p
 
Ik heb een hekel aan kleine scheithondjes.. (en meestal de bijbehorende bekakte baasjes...)
En al helemaal als die beesten keffend achter je aan springen, kunnen niet eens normaal blaffen of gewoon hun bek houden...

Mooi dat het goedgekomen is....

Maar 30cm of groter is lief :).
 
Back
Top