[hond kwijt] Wh00t, mijn hond was verdwenen

Andatura

Renault 5 0wner
Onze zwarte Labrador van bijna 8 (genaamd pepper, eerder in nutteloze pics topic als harry hond) is er gisteravond rond 12 uur na zijn avondwandeling vandoor gegaan :'(
Iemand die em gezien heeft?
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Buurt van Venlo... Foto komt, is gewoon een zwarte Labrador! Maar hij kan overal zijn, dus weet niet of het nog steeds buurt van Venlo is :?

[edit]

peps%20prullenbak.jpg

Hier was hij nog een baby

[/edit]
 
Last edited:
bel de politie eens; misschien heeft een patrouille hem vannacht gevonden of is iemand hem naar het bureau gaan brengen :!
 
Whoo, ik kan me niet voorstellen hoe ik me zou voelen als onze hond er vandoor ging.....
Maar gelukkig is hij al weer terecht.
 
Mijne was ook een keer verdwenen, liep dat rare beest 2 kilometer verderop in het winkelcentrum, hadden gelukkig een paar mensen em naar het asiel gebracht
 
ik kan me echt nixs ergers voorstellen. dan mijn hond die kwijt zou zijn... Ik ben echt Gek op me hond

Maar gelukig heb je hem terug :W
 
Idd, gefeli!

Kwerd al para toen ie werd aangereden :(, hij stond midden op de weg, zag me toen, en kwam naar me toe rennen, wassie byna bij mij in de berm, wordt tie met 60 aangereden, net 1 meter voor mn neus! :|

Maja, Nix gebroken! :W :*
 
mijne was ook al eens weg gerent :| hij was 24uur weg heb hem overal gezocht :| maar nergens gevonden.Maar op die morgen erna lag die stinkert heelemaal onder de modder voor de Deur. Hij kwam waarschijnelijk alleen terug voor zijn eten :D
 
Mijne was ook weggelopen.. achter een haas aangerend. T was al donker, 3 dagen gezocht. Hoorde we toen dat hij aangereden was door een vrouw. Dood... *huil*
 
wij hebben een jack russel en als je hem uitlaat komt ie nooit als je hemt roept als ie met een andere hond speelt, dan loop ik gewoon weg, dan staat ie 5 minuten later voor de deur :p

beter dat je hond weer terug is Andatura :)
 
wij hadden deze week 's nachts een extra vierpoter in huis...

we kwamen nogal laat thuis en er zat een klein katje voor de deur te miauwen (lees piepen).... beestje was echt te klein om buiten rond te lopen 's nachts (15 weken ofzo)
dan maar een nachtje binnen gezet... echt liev !!

maar bleek van de buurman te zijn die blijkbaar niet doorhad dat ie zo'n jong katje 's nachts niet moet buiten zetten samen met z'n andere kat :(
echt jammer dat zo'n lieve beestjes bij zo iemand kunnen terechtkomen :'(
 
hond heeft de rest van de dag geslapen... Hij was smorgens achter een krantenbezorger aangelopen, die em na een uur maar mee naar huis had genomen... dekentje buiten in de zon gelegd, bak water erbij en hij had een paar boterhammen voor em gesmeerd :) toen hebben ze rond 10 uur gebeld dat ze em hadden (had zo'n penning om met tel. nr. enzow) Whoeij, ik was echt blij!! :D
 
mijn hond was een keer voor ons huis met de bus meegegaan, was ie bij school in de buurt met leerlingen uit de bus uitgestapt, en heeft zich de hele middag volgevreten met brugklassers lunchpakketjes, we kregen einde van de middag telefoontje om hem op te kunnen halen bij de school..
 
Back
Top