Edslet's 200cc 4t Gilera ICE

heb gister de achterrem even gangbaar gemaakt, zuigers waren helemaal vastgerot in de klauw, en de rode verf is er ook alweer afgebeund:p

Morgen in ieder geval alles helemaal afstellen bij mario en dan vrijdag naar strijen ermee.

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=Tc2V7Y5mreE"]YouTube- gilera ice[/ame]
 
Ice vandaag op de apecar gegooid richting lageweg (VT)
zwjcjp.jpg


Carburateur en de onsteking ff helemaal goed gezet, en daarna nog even de malossi vario erin gezet.
Hij draait nou rond de 9000rpm en geeft rond de 17.5pk.

Denk dat met de overbrenging nog wel wat te schuifelen valt dattie wat meer richting de 20 gaat, maar het rijd al best goed, dus eerst maar is een paar meters maken en dan zie ik het wel weer.

29m0u8x.jpg
 
Vind het toch een nette score net wat je zegd eerst een mooi wat rondrijde .
Wel lache wagentje mooi da je ice der net op past :p
 
ja, en hoe warmer het blok werd hoe hoger de pk's gingen.
dat de achterrem niet meer aanliep scheelde in ieder geval al 3pk, en ik weet zeker dat er nog genoeg verbeterpuntjes zijn om een hogere score te halen:)

@oscar:
neuh, ga alleen naar strijen.
 
exacte nM weet ik niet, maar het is ongeveer wel te vergelijken met een redelijke sprintsetup.
Ik hou m in ieder geval niet aan de grond, en de standaard trekveren zitten nog in de koppeling. ding begint bij moment van aangrijpen al als een malloot te trekken,
gepaard met het nodige gebrul8)
 
Echt een bruut ding :W en die Ape is wel ideaal! Wel hopen dat je niet klem gereden wordt ooit of iets als de ICE achterin staat..
 
Echt een bruut ding :W en die Ape is wel ideaal! Wel hopen dat je niet klem gereden wordt ooit of iets als de ICE achterin staat..


tanx, ik hoop niet dat ik ooit nog een ongeluk met dat gebakkie krijg, want ook zonder ice wordtie opgevouwen als een colablikje ben ik bang:+

ice zelf zijn toch nog een paar dingetjes die ik opnieuw moet doen, blok is niet erg netjes meer door al het gebeun en hier en daar is wat remvloeistof opgekomen, dus na strijen haal ik alles denk nog maar een keer los.
 
Back
Top