This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Edslet's 200cc 4t Gilera ICE

Frame en voorkap nieuw gekocht of komen deze van Michel? (tenzij er meer van dit soort kappen op de markt zijn) :+

Keep on going !

Wanneer ben je van plan dit ding te starten Ed?

maandag ga ik bij mario een uitlaat aan elkaar braden en het ding proberen te starten als er nog tijd is.

van het weekend even de laatste dingetjes afmaken en dan gassen.(hoop ik)

Ice is sinds vandaag rijdend, ben vanmiddag naar mario gereden om een uitlaat te bakken, en om de ontsteking in te stellen.
Nog heel even gezeik gehad met de bekabeling, maar dat was snel verholpen.
Toen benzine erin gemikt, en bij de eerste startpoging sloegtie al meteen aan, dus dat was mooi meegenomen.

ontsteking en carburateur nog even fatsoenlijk afgesteld, en nog wat runs gemaakt.
Tot nu toe zat ik rond de 11pk, maar met het verstellen van de gasnaald kwam er al 2pk bij.

Binnenkort ook nog even de overbrenging helemaal afstellen en de carburateur nog wat bijstellen.
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=XWPDkg_EyN4"]YouTube- 2de start Gilera ice 200cc op de testbank[/ame]

Gr. edwin

Erg bizar! Vind het wel jammer dat alles zo zwart is Hoeveel PK heeft zo'n motorblok normaal gesproken?

Zeer nice, ook lekker geluidje
Maar ik verwacht dat je met een 200cc viertakt toch wel makkelijk boven de 20 pk zou moeten komen? :S.

standaard heeft zo'n blok een krappe 20pk op de krukas.
zo rond de 14-15 op het achterwiel

de rest, bedankt voor de reacties

pijp net ook nog even mooi zwart gepist

En nog ffies laten brullen, maar dat was van korte duur omdat ik nog wat langer vrienden met me buren wil blijven

Denk dat je eens langs de dokter moet als je zwarte pis hebt .
Ziet er allemaal heel nice uit. Ben benieuwd of er een verbetering komt tov een origineel blok.