heb een heel klein vakje aan de rechterkant onder het logo archive maar meer nietIk ben al langer in de weer met het ecu verhaal.
De snelheid is dus "softwarematig ingesteld/ begrensd.
In mijn ogen kun je heel weinig met een euro 4 brommer. Ik heb er ook één. Vaste top van 54km/U.
Ik zou ook nooit meer een euro 4 willen.
Wel een hele knappe brommer. Mooi! Daar ga je chickies mee scoren.
Heeft zo'n brommer nog wel een buddy bak? Of is het allemaal zadel.
heb een heel klein vakje aan de rechterkant onder het logo archive maar meer niet
zie rechterkant van de brommer onder het paneel waar archive cafecafer op staat zieje een klein vakje wat ik open kan doen met de sleutelHoe bedoel je dat?
zie rechterkant van de brommer onder het paneel waar archive cafecafer op staat zieje een klein vakje wat ik open kan doen met de sleutel
Een zeer kleine ruimte net genoeg plaats om papieren in te stekenAh zo. Dus geen vorm van buddy bak? Opberg ruimte?
Of is dat bakje de opberg ruimte?
Een zeer kleine ruimte net genoeg plaats om papieren in te steken
Een zeer kleine ruimte net genoeg plaats om papieren in te steken
Ok! Thanks.
Ik ken ook niet alle modellen namelijk en leeftijd speelt ook mee.
Ik ben nog uit de tijd van:
Yamaha dt50
Honda mits
Ohja, en een gammele puch.
Ook gewoon leuke brommerts, goed om op te voeren ook.
Jammer dat de maatschappij dat steeds moeilijker maakt wat wel te begrijpen is..
De mash lijkt zeer op Mijn brommer zelfde motorblok/uitlaat en frame bijna identiekVolgensmij heb je 2 accounts xD
Ik weet toevallig dat er ook een 125cc versie is.
Als je kijkt naar een Orion RX50 (Euro 4) met een ECU kan deze ook niet opgevoerd worden. De dealer geeft je wel een mogelijkheid om er een 125cc blok eronder te gooien die maximaal 85 loopt, misschien wel harder.
Misschien daar naar kijken?
Een 70cc zal maar een minimale effect hebben op zo'n brommer.. misschien een winst van 5km met de juiste verhoudingen.
Btw, erg leuk ding
edit:
Zijn de mash en de achive cafe racer BIJNA niet soortgelijk? Want bij een Mash kan je een draadje door knippen om harder te lopen vgm.
Had liever een dt50 gehad ging tenminsten vooruitOk! Thanks.
Ik ken ook niet alle modellen namelijk en leeftijd speelt ook mee.
Ik ben nog uit de tijd van:
Yamaha dt50
Honda mtx
Ohja, en een gammele puch.
Had liever een dt50 gehad ging tenminsten vooruit
ha, wat voor demper heb jij gekocht? en weet je ook hoe je e5 zelf kunt ontgrenzen? ik kan het ook bij de dealer doen voor 350 euro maar ik weet bijna zeker dat dat veel goedkoper kanHallo, dit is al een paar maand geleden gepost, maar misschien heb je nog iets aan mijn info. Ik heb ook zo'n brommer, wat ik heb moeten veranderen is:
-cdi
-gasschuif (kan je kopen als je dat intikt op google: gaschuif archive 50cc)
-grotere sproeier ( van archive rond de 82-90, moet je proberen)
-met een andere demper win je ook een 5 tal km/u
-Ik heb ook het netje uit de luchtfilter gehaald en aan de achterkant 10 gaten geboord, alleen het schuim zit er nog in.
Met dit alles rijdt mijn brom nu 70-75 maar dit is met een voortandwiel van 13, met het originele van 14 rijdt hij 80-85 maar trekt opmerkelijk trager op.
Hallo in heb net dezelfde hoe krijg je de zadel er af en welke cdi moet ik kopen wil dit graag ook doen.Ik heb recent een caferacer aangeschaft
ARCHIVE 50CC caferacer EURO 4 4takt
1000km
en ben de eerste eigenaar
Ik wil graag mijn brommer opvoeren maar na lang zoeken op het internet vind ik maar niks over hoe je deze brommer moet opvoeren hij lijkt erg op de mash 50.
Mijn brommer werkt met een cdi en een ecu ik heb de cdi vervangen door een onbegrensde cdi maar veel verschil merk ik niet normaal ging hij 49-50 op te teller maar met de nieuwe cdi is dat 50-55 ik heb ook een carbu van 20mm zitten en het gat van de isolator is zeer groot het blok is een honda imitatie blok. Heeft iemand enig idee op wat deze brommer nog begrensd kan zijn of kan hij gewoon niet sneller ?
UPDATE: zou het intressant zijn om er een 70cc cilinder op te zetten met 70cc piston en zou ik dit er zo in kunnen steken of moet ik dan een andere ecu ? en heeft iemand enig idee of er een onbegrensde ecu bestaat waarmee mijn brommer 60 haalt ?