Vraag me af of dat het probleem is. Misschien ontlucht je hem niet goed, ik doe het altijd op deze manier:
'ventiel' opendraaien en een slang erop zetten die een stukje omhoog gaat (maak bijvoorbeeld het uiteinde vast aan je buddy ofzo.
dan vloeistof in je potje doen aan je stuur, en zorgen dat er altijd voldoende vloeistof in zit, want als het niveau daalt, en er komt weer lucht in je remleiding, duurt het weer wat langer denk ik..
Gewoon blijven pompen (voorzichtig, anders spuit steeds je remvloeistof uit je potje aan je stuur, doe er anders een doek omheen, worden je kappen ook niet aangetast), en je ziet dan in je potje soms miniscule luchtbelletjes naar boven komen, en de remvloeistof in de slang die je aan je 'ventiel' had gedaan, stijgt en daalt steeds, maar over het algemeen stijgt die steeds. Door middel van het pompen, pomp je dus je nieuwe remvloeistof door de remleiding, en duw je de lucht er uit. Dit kan best even duren, ik heb het meestal wel in een kwartier gefixt. Ik weet even niet meer uit mijn hoofd, of ik nou ook nog moest pompen nadat ik het ventiel weer had dichtgedraaid of niet.