L Liam05 Member 18 April 2023 #1 Ik heb een 70cc kymco agility met akra uitlaat, voor de rest is alles nog standaard. Ik wil nu nieuwe druk en trek veren maar ik weet niet welke maat/kleur ik het best kan pakken... Een vriend van me had het over witte drukveer + rode trekveertjes kan dat kloppen ?
Ik heb een 70cc kymco agility met akra uitlaat, voor de rest is alles nog standaard. Ik wil nu nieuwe druk en trek veren maar ik weet niet welke maat/kleur ik het best kan pakken... Een vriend van me had het over witte drukveer + rode trekveertjes kan dat kloppen ?
eurokit Broem Broem Pff Pff 21 April 2023 #2 Ik heb met 63cc een groene athena 25KG drukveer, 6,5 grams rollen, en 1000RPM + trekveren. Alleen brandstof afstelling staat nog niet optimaal Als gas vol open gaat, gaat die best als een kanon er van door. Upvote 0 Downvote
Ik heb met 63cc een groene athena 25KG drukveer, 6,5 grams rollen, en 1000RPM + trekveren. Alleen brandstof afstelling staat nog niet optimaal Als gas vol open gaat, gaat die best als een kanon er van door.