Druk en trekveren

LoX

Well-Known Member
Hoi,
Ik heb een best erge dip aan het begin, als ik vol lostrek. Ik heb het idee dat het komt doordat ik verkeerder druk en trekveren erin heb.
Ik heb een Yamaha Aerox, Technigas Tek uitlaat, Malossi vario, 5 gram rolletjes. Voor de rest is hij helemaal goed afgesteld..koffiebruin.
Wie weet er wat voor veren ik erin moet doen, of ligt het aan iets anders??

gr, MIKE AEROX
En bedankt!!
 
Advertisement - register to remove this

komt ie erg moeilijk op toeren? grijpt ie bij een te laag toerental aan?
en met wat voor drukveer rijd je?

als die bij een laag toerental pas aangrijpt zijn je trekveertjes mischien te slap (hoewel trekveertjes haast niet te slap kunnen zijn op zon setup) gooi er maar eens 15% versterkte veertjes in
 
tja , wat voor drukveer zit erin dan? opzich kan een Tek met std veer best goed lopen, Tek is een vervanger van std uitlaat.

waarschijnlijk moeten er zwaardere trekveren in , maar beter is een andere variateur , deze zorgt ervoor dat je makkelijker van onderuit wegkomt en dus stukken beter accelereert.
 
als je malossi gele drukveer hebt moet je wat lichtere rollen proberen misschien
en met alles standaard moet ut nog goed willen lopen dus un snellere vario is geen must, maar kan wel van pas komen..
 
mike aerox said:
Hoi,
Ik heb een best erge dip aan het begin, als ik vol lostrek. Ik heb het idee dat het komt doordat ik verkeerder druk en trekveren erin heb.
Ik heb een Yamaha Aerox, Technigas Tek uitlaat, Malossi vario, 5 gram rolletjes. Voor de rest is hij helemaal goed afgesteld..koffiebruin.
Wie weet er wat voor veren ik erin moet doen, of ligt het aan iets anders??

gr, MIKE AEROX
En bedankt!!

Ik heb ooit zelfde set-up gehad alleen ik had toen Technigaz next, had toen gele malossi trekveren, 5 gram rollen en een witten drukveer
 
Back
Top