Drugs topic #7

Enig idee wat er in GHB zit? :+

Vorige week weer eens gedaan. Leuk voor heeel af en toe, meer ook niet :P

gedistileerd water (of hoe heet die zooi), natrium en gbl..... ;) :P

gootsteenontstopper oid word alleen bij gebrek aan beter gebruikt ipv gbl..
daar krijg je vaak ook een gelige kleur van enzo.

goede ghb is helder en vrij stroperig.
 
In bulgarije keer mephedrome gehad. Werd daar in de smartshop verkocht onder de naam plan-b. Vond het weinig boeiend, klein beetje mdma achtig effect maar veel korter en minder intens. Brand ook als een malle als je het snuift.

Overigens niet geheel risico vrij dat spul, je hersenen zetten bij (overmatig) gebruik uit waardoor de druk van je schedel op je hersenen gevaarlijk hoog kan worden. In Engeland is het inmiddels ook al een tijd verboden nadat het erg populair werd en de eerste sterfgevallen bekend werden.
 
In bulgarije keer mephedrome gehad. Werd daar in de smartshop verkocht onder de naam plan-b. Vond het weinig boeiend, klein beetje mdma achtig effect maar veel korter en minder intens. Brand ook als een malle als je het snuift.

Overigens niet geheel risico vrij dat spul, je hersenen zetten bij (overmatig) gebruik uit waardoor de druk van je schedel op je hersenen gevaarlijk hoog kan worden. In Engeland is het inmiddels ook al een tijd verboden nadat het erg populair werd en de eerste sterfgevallen bekend werden.

ja klopt, mensen die ook blauw aangelopen handen krijgen enzo... ik hoef dat spul niet...
 
Afgelopen week niks-doen-vakantie gehad met vrienden met drank, hasj en wiet. Was een avond echt vrij diep in m'n 'buzz' van de droeks, dus maatje van me vroeg steeds of het ging want hij had wel eens vaker gehad dat mensen fout gingen op blowen (hij en ik zijn geen groentje ofzo), volgende avond ging hij wel out, terwijl hij al jaren dagelijks blowt. Hij maakt steeds van die bomba'tjes en ik meer potloodjes, zeker met hasj. Volgens mij slaan die van hem harder in vanwege de vorm. Vroeg me eigenlijk af wat jullie voorkeur heeft?
 
Ik vroeg me af wat dit is: http://i46.tinypic.com/2roj1js.jpg

Kreeg het van een klasgenoot om het te identificeren. Na deze foto alles weer in het zakje gedaan, de korrels die op het papier bleven op m'n tandvlees gedaan, werd een beetje vaag op die plek, ging naar het gevoel van verdoving toe. Is het dan cocaine, of is speed ook mogelijk? Het is echt wit spul, op de foto lijkt het misschien wat gelig maar dat is het niet. Misschien is het mephodrome als ik bovenaan deze pagina kijk?
Ik weet dat je het niet zou moeten proberen als je niet weet waar het vandaan komt..
 
Back
Top