Drugs topic #7

Ik heb ook al 4 maanden niks op ofzo. Al heb ik wel weer eens zin om flink gek te doen. Maar binnenkort viert vriendin der verjaardag en daar zouden we weer eens goed los gaan.
 
Dacht dat je gestopt was?

klopt, ik heb in mn kutperiode afgelopen jaar ook niks meer gedaan. dat zou ik ook niet trekken toen.

maar wil nu zo af en toe wel eens wat doen. maar ligt er echt aan wat.

zaterdag keta op, de speaker maar niet gedaan. keta was vaag zat :P
 
Is dat niet dat miauwmiauw ofzoiets? Heb gehoord dat je daar wel vreselijke katers van kan krijgen :p En is er trouwens bekend wat dat op lange termijn met je doet. Vind ik maar link van al die nieuwe dingen :p
 
In het Verenigd Koninkrijk wordt de drug verkocht als plantengroeimiddel.


lijkt me geen best spul dan..

Ik weet hoe en waarvoor het voor gebruikt word. En omdat het legaal is leek het me wel wat om eens te proberen. En precies wat Erwin zegt, als je weet wat er in GHB zit en hoe het word gemaakt. Word je ook niet vrolijk van.
 
Nee dat klopt wel, maar mits goed gemaakt neutraliseren die stoffen elkaar. Daarom is het link als het ook maar iets fout gemaakt word kan het flink schadelijk zijn.

Waar ik me eerder druk over zou maken is dat de effecten op lange termijn niet bekend zijn bij meeste van die nieuwe drugs. Voor zelfde geld sterf je over 10 jaar er aan :p Is wel heel extreem gedacht maar wie weet.
 
Wel eens gekeken hoe ze coke vervaardigen?
Wordt je ook niet vrolijk van. Om nog niet eens te bedenken waarmee ze het tussendoor versnijden
 
Back
Top