This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Drugs topic #7

Zaterdag maar weer eens aan de kristallen.
Kijken of ik er nogsteeds van die gekke bekken van ga trekken :+
 
Gelukkig, die maat staat normaal nogal bol van de paartje dus was wat sceptisch.
Hoorde dat ze trouwens wel aardig aan de prijs waren weer.

Binnekort maar weer eens een naar binnen kieperen dan :+
 
Iemand hier ervaring met paarse playboys? Zijn hier in de buurt ineens te krijgen maar nog niks over gehoord van niemand. Op try before you die trouwens maar een paar van die speakers testen :+
 

moet je ff op partyflock kijken. Daar zijn ze wel getest/gebruikt. Schijnt dat ze nogal hard gaan.
Niks voor mij dus :+
 
Iemand hier heeft groene appels, iemand die wel eens gehad? Kon er zo op pillreports niet heel veel over vinden.
 
Speakertjes komen idd echt goed in de richting van de fastforwards. Zijn aardige knoeperts.

Zijn idd van de zelfde drukker heb ik gehoord. Op thrillogy nog 2 ffwd's genuttigd die ik nog bewaard had voor speciale gelegenheid.

Maar was zeer vaag de eerste sloeg niet echt in na 1,5 uur was er nog niet veel aan de hand. Toen een tweede genomen en was ik wel aardig wappie opeens kreeg ik echt een klap en een waas voor mijn ogen. Maar zijn eigenlijk toch iets te maar vind het zonde een halve te nemen kan ik net zo goed een lichter pilletje pakken. Beetje zonde om een ffwd te verneuken.

Alleen vroeger ging ik er wel echt hard op maar nu is het meer echt dat je gewoon loopt af te draaien en wazig word. Maar dat heb ik dus tegenwoordig bijna met alle ptjes dat ik eerder vaag en lam word ipv veel energie. Ook als ik kleinere hoeveel heden neem.
 
zaterdag een goede 2c-i trip gehad met 25mg...

was echt supervet, vooral het buiten lopen met paar biertjes en n tomaat in de hand :+
beetje vreemd :#

was wel super dik verder, terug bij mn maat thuis op de bank gelegen en dikke muziek geluisterd met de ogen dicht.
zag van alles wat met de muziek mee bewoog, super dik!
 
heeft iemand misschien een test resultaat van de bruine diamanten? bevielen mij wel, en ben nu benieuwd hoeveel erin zat..
 
Last edited:
stel je wilt goede pils, hoeveel betaal je dan per pil als je bijv. 80,- uitgeeft?

En heeft iemand misschien een test resultaat van de bruine eekhoorntjes? bevielen mij wel, en ben nu benieuwd hoeveel erin zat..

Bruine eekhoorns zaten op 150-170mg als ik het goed heb.
Heb nu al een paar weken paarse playboys zijn goed te doen zitten rond de 170mg.
Vanavond maar weer eens een paar opmaken:#