This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Drugs topic #7

Ik kan eigenlijk nergens vinden hoe slecht het nou is om na pep gebruik slaapmiddelen te gebruiken.

Er wordt een hoop geroepen, maar ik zie nergens een goede bron.
Wel zijn slaappillen ZEER verslavend, vele malen erger als de meeste drugs.

Ik ga meestal afteren tot ik moe begin te worden... op zondagavond ofzo, en dan maandagavond een slaappil erin, en vroeg slapen.

Truste
 
Die eekhoorns werkte voor geen ene flikker :|
Had inmiddels 1,5 op en voelde nogsteeds niks. Dus halve paarse driehoek erbij en knallen blij dat ik die er ook een paar van bij had

Vreemd, komen van dezelfde drukker af. Hebben zelf hier goede ervaring met rode eekhoorns
 
Dat hoorde ik dus ook. Maar na 1,5 nog niks voelen vond ik best raar. Van het weekend nog eens een proberen. Misschien kwam het doordat ik de avond ervoor weinig had geslapen en het gewoon toeval was dat toen ik die paarse driehoek erbij innam wel begon te werken. Zou kunnen natuurlijk maar mijn vriendin voelde er ook maar weinig van.
 

Klinkt misschien wat kinderachtig, maar zorg dat je iemand hebt die op je let..
Ik bedoel als je grens begint te vervagen (of je hebt geen grens) is het erg fijn dat er iemand is die je in de gaten houdt..
 
Pep is sowieso anders als ptjes. Ptje kan je gewoon makelijker dozeren.

Bij pep heb je echt niet precies in de gaten hoeveel mg je pakt steeds, vooral als je al beetje vaag bent. En deze keer was het dus ook nog eens Dex van rond de 70%. Is echt eerste keer dat ik slecht ging op pep alle andere keren perfect gevoelt hele feest en erna ook nog. Verder heb ik met doseren normaal geen probleem zoals ik al aan gaf dom foutje.

Maar waar mijn vraag over ging is gewoon over benzo's en de risico's. Niet dat ik geen pep meer moet pakken of minder. Dat ik wakker lig neem ik maar voor lief en dat weet ik ook.

Maar enigste wat ik afvroeg was wat risico's waren en of iemand ervaring er mee had.
Omdat ik hier eigenlijk vrij weinig over kan vinden.

Dat je er wakker van ligt snap ik ook wel en dat is dan maar kut. Maar stel risico's zijn niet zo ernstig is het toch wel fijn als je erna toch zou kunnen slapen ipv wakker zitten.
 
Klinkt misschien wat kinderachtig, maar zorg dat je iemand hebt die op je let..
Ik bedoel als je grens begint te vervagen (of je hebt geen grens) is het erg fijn dat er iemand is die je in de gaten houdt..

ja of geef het spul gewoon aan iemand anders
want in de gaten houden de hele nacht lukt toch niet
 
Bij ons in de groep loopt er ook een rond die nieuw is met zowel grote festivals als ptjes..
Met gevolg dat ie er de eerste twee feesten als een volslagen debiel bij liep.

Samen met 1 vriend die ook wat meer ervaren is met snoepjes voorgesteld om t bij te houden.
Werkt perfect, sindsdien geniet ie er veel meer van!
 
dat is dus de betere oplossing ja....

sommige mensen zijn net pedaalemmers waar je alles in kan flikkeren

Leuk om te zien, maar van de andere kant erg triest..
Ook een beetje jammer als ze zelf niet mee willen werken om het binnen te perken te houden.

Ik heb dus zo iemand...
 
Gister weer eens truffels gehad, Dragons Dynamite. Hele avond tv gekeken, alles was grappig8PAl zat je een uur reclame te kijken, het maakte allemaal niet uit Verder natuurlijk de vervormende schilderijen en vloer enzo. Was wel weer lachen voor een keertje.
 
Kan het verkeerd opvatten natuurlijk maar op de woensdagavond truffels doen?
Voor mij is het weekend al begonnen, en de andere die er bij waren hadden ookal weekend of vandaag vrij (ookal krijg je er geen kater van). En het kwam goed uit dat de ouders daar voor een paar dagen weg waren.
Mag het dan wel?+ralf+
 
bah truffels of paddo's hoef ik nooit meer.... te chaotisch....

daarom doe ik alleen nog maar 2c tripjes, kan daar zelf gigantisch rustig van worden en me zwaar goed op me gemakt mee voelen.
vind ik een stuk beter dan dat drukke gedoe enzo

vooral een goede dosis 2c-c krijg je zo'n lekker warm gevoel bij.
2c-i is de bom :#