Drugs topic #7

Advertisement - register to remove this

uit vorig topic
Ik werd er altijd knoeper licht in mijn hoofd van, maar dat heb je ook als je 10 keer flink in en uit ademd, en is dat nou net wat je met een waterpijp doet, ik tenminste:+

heb het idee dat dat hetzelfde effect is als je ballonnen op gaat blazen, dan krijg je te weinig zuurstof in je kop of iets
 
En heeft te maken met de lucht in/om je stembanden ofzo.
Probeer maar is als je een waterpijp rookt tijdens het uit ademen te praten dan krijg je een hele lage stem
 
Bij mij zitten me stembanden in de keel. Als ze bij jou in je hoofd zitten, zou ik me maar eens laten nakijken.
 
Dacht zelf ook aan dat idee, had pas m'n fles laten vullen, ging 3kg in :+ en met zo'n hi-flo kraantje is een ballon in een halve seconde vol
 
Gewoon van de groothandel hoor;). Maar we doen het niet. Ik heb er althans geen zin in.

Van die slagroom patronen bedoel je?
Wij hebben ooit een grote fles gehad, die kwam ergens uit een ziekenhuis koste 200 euro hadden we 1 avond plezier van met 30 man. Dan kan je gewoon aan de gang blijven gaan met ballonnen
 
volgens mij ben je dan duurder uitgeweest. Die patronen kosten 9 euro hier voor een doos. als je 3 dozen hebt kan je de hele avond wel 30 man vermaken.
 
voor mij is de kogel door de kerk.... ik stop met alle zooi, alleen af en toe een jointje roken maar voor de rest niks meer.

wat al in het relatie topic stond, ik moet aan mijn relatie en aan mezelf werken dus ik
kan daar geen andere zooi bij hebben op het moment :)

ach, het kan alleen maar goed zijn :#
 
Netjes! Wel respect als je dat lukt! :)

Ik moet het zelf ook alleen bij feesten gaan houden. Laatste paar weken sinds ik vrijgezel ben gaat 't toch wel weer aardig gek ieder weekend :X
 
Netjes! Wel respect als je dat lukt! :)

Ik moet het zelf ook alleen bij feesten gaan houden. Laatste paar weken sinds ik vrijgezel ben gaat 't toch wel weer aardig gek ieder weekend :X

moet me makkelijk lukken, ook op feesten. vaak zat nuchter met een paar biertjes op feesten gestaan.
dag daarna heb ik er nooit spijt van gehad :p

ik moet prioriteiten stellen....
ik moet niet stoppen van m'n meisje, maar ik denk dat ik er straks wel profijt van heb.

ben er even klaar mee, maar zal de tripjes wel missen :#
heb alsnog de 2c-p niet geprobeerd die ik al heel lang heb liggen.
 
Back
Top