Drugs Topic #6

Status
Not open for further replies.
heb een 1 goede lijn pep genomen, om half 2 in de middag. (festival)
Nou, zelfs toen was slapen 's nachts geen optie.....

Zeker dat het goede pep was?
Had niet zoveel genomen en stond van 1 tot 4 toch aardig hard te raggen, dus het heeft zeker wel gewerkt.
Had rond 1 uur laatste beetje gepakt, en om 10 uur kon ik slapen.

Op Thunderdome ben ik wel tot 7 uur volgas gegaan, toen heb ik zondags niet/amper geslapen en was ik maandag nog goed vaag. Was trouwens wel van een andere leverancier.
 
Rond 190mg zelfs :)

Mijn eerste keer was een hele blauwe mitsu, heb toen echt nacht van me leven gehad :W
Hier ook de groene eekhoorns binnen, moet zeggen dat ze goed klapperen.

Ook weer 10gram Keta en velletje LSD binnen. GHB heb ik nog een beetje dus binnekort weer even lekker vaag doen met zijn allen.

Hier trouwens meer mensen die weleens mephedrone gebruiken of gebruikt hebben? Word ook wel meow meow genoemt. Heb het paar keer gebruikt maar ga der niet 100% lekker op, maar ken mensen die het helemaal geweldig vinden.
 
Volgens mij word het alleen verkocht als zijnde plantenvoeding?
Om bepaalde wetten te omzeilen oid?

Lekker ingeslagen DeJongh... moet ook weer wat op de plank gaan leggen hier :+
 
no shit :P

is wel te krijgen in nederland, maar wel heel moeilijk.
ach is maar goed ook :)

Hier stond een jaar of 2 terug in de krant dat het juist een drug is die in een wijk enkele km verder op in opkomst is en nu schijnt het 1 grote plaag te zijn. Ik weet zelfs van iemand die hier op het forum dat hij wel eens heeft geëxperimenteerd om het zelf te maken. Aanbod genoeg denk ik mits je goede contacten hebt.
 
Hier ook de groene eekhoorns binnen, moet zeggen dat ze goed klapperen.

Ook weer 10gram Keta en velletje LSD binnen. GHB heb ik nog een beetje dus binnekort weer even lekker vaag doen met zijn allen.

Hier trouwens meer mensen die weleens mephedrone gebruiken of gebruikt hebben? Word ook wel meow meow genoemt. Heb het paar keer gebruikt maar ga der niet 100% lekker op, maar ken mensen die het helemaal geweldig vinden.

hou wel van een tripje. LSD nog nooit op, maar denk ik toch maar eens proberen :)

keta is supervet, vooral icm 2c-b bijv. vloeibare wolken :+

mephedrone hoef ik niet, nooit gedaan en ga het ook niet proberen.
GHB hoef ik ook nooit, weleens op maar vind het totaal niet boeiend.

Hier stond een jaar of 2 terug in de krant dat het juist een drug is die in een wijk enkele km verder op in opkomst is en nu schijnt het 1 grote plaag te zijn. Ik weet zelfs van iemand die hier op het forum dat hij wel eens heeft geëxperimenteerd om het zelf te maken. Aanbod genoeg denk ik mits je goede contacten hebt.

nou ik hoef er niks van te weten.
speed hoef ik ook maar zeer zelden, laat staan die ellende.
 
Afgelopen zaterdag beetje te veel van 't goede gehad.. Begon dingen te zien die er niet waren :+ Zie normaal ook wel eens statafels etc, maar nu ging 't wel iets verder :P

Is niet fijn iig! Volgende keer maar iets voorzichtiger doen :P
 
Ik dacht dat achter me zo'n grote arm met zo'n camera stond. En ik had het gevoel dat er telkens hekken om me heen zaten. Zag rolstoelen 8P En het leek alsof iedereen van hoog naar laag stond, op een soort tribune :+
 
holy fuck :#

heb weleens gekke dingen gezien door een pilletje maar niet zoveel geks.
zag eens iedereen met brilletjes op en midden in een bos dacht ik dat ik een huis zag staan. toen ik nog eens goed keek was het weg :+

welke had je? de mdma is dan flink omgezet in mda :P
 
ja 1,5 FF ook, helemaal als je de +200mg batch hebt :#

zaterdag mischien maar een groene jumbo tevoorschijn toveren voor 'n feestje.
maar weet het nog niet zeker. de grootste kans is dat het bier word :)
 
5464.jpg



Maar dan rose/rood, kent iemand deze? Heeft een maatje van me.
 
holy fuck :#

heb weleens gekke dingen gezien door een pilletje maar niet zoveel geks.
zag eens iedereen met brilletjes op
toen ik nog eens goed keek was het weg :+

welke had je? de mdma is dan flink omgezet in mda :P

Haha, zo heb ik 2 maatjes die ook altijd een brillen trip hebben :+

Altijd lachen met van die vage after's na een feestje :p

Had nooit voor de rest hallucinaties, totdat ik een keer plafond dienst had..

en ik telkens iemand naast me bed zag gaan zitten aan een touw trekken 8P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top