Drugs Topic #6

Status
Not open for further replies.
haha nou afgelopen zaterdag die original 69 maar lekker links laten liggen.
En lekker via een maatje van me wat bruine bomen en groene canadeze gescored.
Die gaan nooit vervelen :W
en gelijk een maatje van me overgehaald ook die 2c-i enzo te proberen :P

Haha ik was ook behoorlijk vaag van de ket. Maar is leuks voor heel af en toe. Zal wel weer half jaar duren voordat we dat weer uit de kast trekken.

Ik vond die Ket echt trippen, erg te vergelijken met paddo's, alleen veel korter.
Wat ook raar is, is dat ik vandaag de hele dag nog moeite heb gehad met trappen, drempels en stoepranden :S8P heel raar.

Ik ben sowiezo nooit echt van de tripdrugs geweest, maar mn interesse is weer enigszins gewekt, best voor herhaling vatbaar, over een paar maandjes ofzo.

Crystal meth :+ leuk spul zo te zien

80670499.jpg

Ik vond die Ket echt trippen, erg te vergelijken met paddo's, alleen veel korter.

met paddo's? nee man, ketamine is echt een dissociatieve trip, paddo's is echt een psychedelische trip.
je moet eens een goede lijn keta nemen, man dan snap je echt nergens meer wat van :+

Ik ben sowiezo nooit echt van de tripdrugs geweest, maar mn interesse is weer enigszins gewekt, best voor herhaling vatbaar, over een paar maandjes ofzo.

mooie is je hebt weinig nodig voor een mooi effect, en je bent er niet kats verrot van.

iemand bekend met oranje recycle? kan er geen report ofzo van vinden..
gister op xqlusive gehad.. ging wel zooooo lekker

Zaterdag weer beetje pep gehad, was al om 4 uur uitgewerkt leek wel. Toen niet meer bijgepakt omdat het toch al om 6 afgelopen was.
Achteraf beetje gemengde gevoelens. Rond een uur of 2 ging ik erg lekker, zo zou eigenlijk het hele feest moeten zijn. Maar nu kon ik wel gewoon slapen en ben ik niet 2 dagen vaag.
Volgende keer toch maar weer volgas, want dit was het ook nét niet:+

heb een 1 goede lijn pep genomen, om half 2 in de middag. (festival)
Nou, zelfs toen was slapen 's nachts geen optie.....

Zeker dat het goede pep was?

pffff vorig jaar op MOH, 73% dex pep gehad.

2 kleine lijntjes en 1 bommetje voor het feest. dat is echt de enige keer dat ik van
pep echt van de kaart was. dik met m'n bek fietsen.

niet te vaak natuurlijk, want ik merk zelf echt dat pep echt afbreuk voor jezelf is....

en het moet er maar van komen, vandeweek even 2c-p bestellen :#
ben er helemaal voor in om meer dan 12 uur te trippen :+

Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back