Drugs Topic #6

Status
Not open for further replies.
weet je wat het met coke is.
iedereen een lulkick, en is het op zegt niemand weer wat :+

Voor vanavond weer eens gehaald. Haal het ook nooit meer tegenwoordig. Net eerste nakkie op. Blijf het toch wel de meest relaxen shit vinden die er is.

Die roes is echt met niks te vergelijken. Ik ben totaal niet iemand die ervan houdt om zwaar naar de klote zijn. En bij coke moet je echt flink veel ophebben voordat dat gebeurt.

Heb wel tijd behoorlijk eraan gezetten. Kwam weliswaar door de vriendin die ik toen had. Zei moest vanaf donderdag tot zondag aan de coke zitten. Mooie tijd gehad met haar ermee. Maar goed was het echt niet. Echt meest geile seks die je kan bedenken ermee.

Ben wel blij dat ik niet verslaving-gevoelig ervoor ben. Doe het nu 1 keer in de 3 maanden. En dat vind ik mooi zat.

Vanavond met me ouwe groepje vrienden wat een stel criminelen is op pad. Dus om het ouwe gevoel weer ff te voelen maar gehaald:P. Mooie reden maar niet heus. Maar is wel lachen.

Morgen in ieder geval met extera een 2ci avondje doen:W. Dus hopelijk krijgen jullie een mooi verslag van ons8)
 
coke heb ik al zo lang niet meer op, maar dat was ook de bedoeling :P

een goede 2c-i trip heb ik wel weer zin in! dan denk ik 28 a 30mg ofzo.
 
coke heb ik al zo lang niet meer op, maar dat was ook de bedoeling :P

een goede 2c-i trip heb ik wel weer zin in! dan denk ik 28 a 30mg ofzo.

Wij doen 22 mg vanavond. Even kijken of vriendinnetje van mark ook meedoet. Dan haal ik er bij haar wel paar mg uit. Voor zover ik der ken is ze geen grote drugs gebruiker. Denk dat 22 mg beetje teveel voor der is eigenlijk dan.

Al denk ik dat iedereen dat wel aan kan. Enkel een klein meisje zal dan wel een flinke bodyload krijgen ervan. Dus om die reden wat eruit halen voor zover mogelijk is.
 
310127img0076.jpg
:+
 
Lijpeeeeeee shitttttttttttttttttttttttttt

Hele avond bezig geweest om beetje bass(geluid) in het huis te krijgen. Waren we dus compleet vergeten bas uit te nodigen:W
 
Haha dat was Sjors onder mijn account.
Vond het echt een kicke avond. Wat een spul :W
Zeker voor herhaling vatbaar.

Ik ben normaal niet van het trippen, zeker niet omdat paddo's een paar keer fout zijn gegaan, maar dit was echt non-stop lachen :D

Ik heb trouwens een beamer hangen hier.... Nou, wat dat ding met me deed is echt niet te beschrijven... (muziek aan op de PS3, en dan die visualisaties :W)
 
ja maar paddo's nemen sneller een loopje met je, en je gaat sneller te veel nadenken.
dit is voor mij gewoon puur dikke visuals en een hoop lol :D
 
Was indd weer een tering vet avondje. Heb me echt een partij krom gelegen om de opmerkingen die je maakt met 2ci:w. Vergeet dit avondje niet snel meer:D.

En die beamer was echt zwaar intens zeg. In mijn beleving was de beamer overal in de kamer:D.
 
een beamer lijkt me dan ook wel vet.

heb zelf een lampje die een patroon op de muur afgeeft. maar met 2c-i lijkt dat wel de hele muur te bedekken, terwijl dat niet zo is.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top