Drugs Topic #6

Status
Not open for further replies.
Beter gewoon zelf laten testen, weet je het ook zeker. Vaak heb je van die verkoop praatjes dat er stuk meer in zit als daadwerkelijk is.

Beter gewoon zelf laten testen, weet je het ook zeker. Vaak heb je van die verkoop praatjes dat er stuk meer in zit als daadwerkelijk is.

dat is waardeloos ja.

ben zelf eens de boot in gegaan met "verkeerde" pillen, was 2 jaar geleden.
"ja zijn goed, heb ze zelf ook op bla bla bla"

en toen een paar dagen later was mijn oud en nieuw verpest omdat het mcpp was.
lekker 4 dagen strontziek op bed gelegen toen.

Afters kunnen af en toe nog leuker zijn dan een feest zelf kwa gekkigheid.

Meestal vraag ik me alleen af op maandag. Of we niet opgenomen doenen te worden. Af en toe zijn we echt zwaar debiel:X

+1

Haha, dat is juist het mooie er van, wat voor achterlijke situaties er van komen :D

Hoe spacer iedereen is.. hoe gekker de afters zijn :p:X

:#

1178130723_5_Fmq2.jpeg

Zo, vandaag nog redelijk vaag geweest zeg:?x|
Zaterdag eerst wat pep gepakt, voelde me zeer goed. Toen rond 4 uur begon ik te twijfelen of ik nog een halve groene olifant moest pakken, toch maar gedaan. Achteraf aardig spijt van.
Werd eerst misselijk bij de inslag, toen alleen maar sloom, wazig en vaag en ben weer hele stukken vergeten:mad:
Geen pillen meer voor mij denk ik, pep destemeer+pippi+
Ookal is dat spacen op maandag, en het niet slapen wel een minpuntje:rolleyes:

Had ik laatst ook op Timewarp. Eerst flinke lijn pep gepakt, voor wat extra energie. Toen halve groene olifant, ging ik echt niet chill op. Toen nog maar hele groene olifant erachteraan en toen ging ik als nooit tevoren. Was echt lang geleden, dat ik zo lekker had staan klapperen. Later op de avond nog stuk of 3 olifanten erbij gegooid. En ben tot het feest over was lekker gegaan.

Ik had dezelfde combi op loudness, volgens veel maten nog nooit zo gruwelijk los gegaan.

Kan me er zelf niet veel van herinneren, door de alcohol denk ik, iets wat ik nooit heb....

Ik erger me er nou aardig aan dat ik stukken gewoon weer vergeten ben, en dat ik waarschijnlijk weer als een mongool uit mijn ogen heb staan kijken8P
Terwijl ik met die pep echt nergens last van had, en nonstop door stond te raggen:winner:

Klopt :p. Ik las trouwens dat de paarse playboys maar rond de 120mg zouden bevatten terwijl eerder 170mg werd gezegd

Heb zelf de playboytjes laten testen in een lab 163mg en zelf getest ging er erg goed van :D

Hier een ovvvvvervloed aan Oranje Q-tjes/ Oranje Q-dance. 175mg mdma. Echte knallers Komen overigens uit dezelfde hoek als de groene jumbo's en witte fastforward : ) op pillreports .com staan testreports kan heir de link niet posten

Van de week eens een Q-Dance naar binnen gewerkt, duurde erg lang voordat het insloeg.

Toen maar een paar likkie's M kristallen/poeder naar binnen voor de boost en ging ik flink hard daarna 8P:eek:

Heb de Q-tjes in 165mg gehad maar zijn er ook in 200+mg te krijgen })

hebben mensen ervaring met het nemen van magnesium voordat je een pilletje/mdma pakt?
het met je bek lopen trekken moet dan toch wat minder worden? want dat doe ik vrij erg namelijk :+

hebben mensen ervaring met het nemen van magnesium voordat je een pilletje/mdma pakt?
het met je bek lopen trekken moet dan toch wat minder worden? want dat doe ik vrij erg namelijk :+

Heb het zelf ook wel eens gedaan. Enkel gaat mijn kaak nooit heen en weer. Ik bijt alleen keihard:P.

Maar het werkt wel. Wat alleen een nadeel is van wat ik heb gelezen is dat het maar kort werkt. Dus moet je op feesten ook magnesium mee smokkelen:#

Dacht dat magnesium meer voor kramp/spierpijn tegengaan was.. Niet de spierbeweging zelf :P

je moet er toch wel minder van knarsen enzo.
heb nog verder gezocht (google :+ ) en drugsforum.

500mg magnesium pakken voor je begint, en eventueel laten nog een tabletje bijpakken.

Maar het werkt wel. Wat alleen een nadeel is van wat ik heb gelezen is dat het maar kort werkt. Dus moet je op feesten ook magnesium mee smokkelen:#

Hahahha, moet je een nachtje zitten omdat je wordt gepakt met magnesium en ze het daar niet testen 8P

Iemand bekend met bruine bomen/kerstbomen bekend. Kan ze best goedkoop krijgen als het goed is. Op pillreports staat tussen de 185 en 200mg.

zijn als het goed is hetzelfde als de blauwe bomen/kerstbomen.

Dus als je er goedkoop aan kan komen, zeker doen! zijn echte knallers

zo! ben weer 15 groene jumbo's rijker.

de andere die ik gehaald had zijn bijna allemaal naar een maatje gegaan.
dan maar weer nieuwe halen wa :#

is mooi voor oud en nieuw. nog meer mensen gek doen met oud en nieuw?

Status
Not open for further replies.
Back