Beter gewoon zelf laten testen, weet je het ook zeker. Vaak heb je van die verkoop praatjes dat er stuk meer in zit als daadwerkelijk is.
Afters kunnen af en toe nog leuker zijn dan een feest zelf kwa gekkigheid.
Meestal vraag ik me alleen af op maandag. Of we niet opgenomen doenen te worden. Af en toe zijn we echt zwaar debiel:X
Klopt . Ik las trouwens dat de paarse playboys maar rond de 120mg zouden bevatten terwijl eerder 170mg werd gezegd
Beter gewoon zelf laten testen, weet je het ook zeker. Vaak heb je van die verkoop praatjes dat er stuk meer in zit als daadwerkelijk is.
Hier een ovvvvvervloed aan Oranje Q-tjes/ Oranje Q-dance. 175mg mdma. Echte knallers Komen overigens uit dezelfde hoek als de groene jumbo's en witte fastforward : ) op pillreports .com staan testreports kan heir de link niet posten
hebben mensen ervaring met het nemen van magnesium voordat je een pilletje/mdma pakt?
het met je bek lopen trekken moet dan toch wat minder worden? want dat doe ik vrij erg namelijk :+
Dacht dat magnesium meer voor kramp/spierpijn tegengaan was.. Niet de spierbeweging zelf
Maar het werkt wel. Wat alleen een nadeel is van wat ik heb gelezen is dat het maar kort werkt. Dus moet je op feesten ook magnesium mee smokkelen:#