Orange Country Choppers vind ik helemaal niks... Heb echt het idee dat die gasten niks doen, beetje lassen en slijpen in al bestaande dingen. Frames heb ik ze b.v nog nooit zien bouwen, spatborden zijn ook op een paar dingen na gelijk, met wat slijpen passen ze het aan. 'T is echt een hele hype geworden, maar mischien komt 't ook omdat ik choppers niks vind :X
Orange Country Choppers vind ik helemaal niks... Heb echt het idee dat die gasten niks doen, beetje lassen en slijpen in al bestaande dingen. Frames heb ik ze b.v nog nooit zien bouwen, spatborden zijn ook op een paar dingen na gelijk, met wat slijpen passen ze het aan. 'T is echt een hele hype geworden, maar mischien komt 't ook omdat ik choppers niks vind :X
Laatst zag ik dat ze de middelen hadden aangeschaft om net eigen frame's te gaan bouwen ... ik vind het een leuke serie om naar te kijken, en talent hebben ze wel imo, maar ik hou ook niet van die km's lange dingen.
En sommige thema's vind ik TE erg om naar te kijken,.. laatst bijv 1 voor een komiek Bill Murray ofzo? Die bike was te erg :X, een heggeschaar als extra om het thema aan te vullen :X.
Vermogen is idd wel leuk, en ik ben een fan van een gixxer. Maar dit is iets te..
Die laatste van DG vind ik ook wel wat hebben.. Koplampje ipv dat klepje voorop en knallen maar..