NeoGeniX Husqvarna SM450R 20 January 2007 #481 gearox wil je dit topic niet verpesten met die hardly movinson's :*
Pruttelbakje Fruttelkutje 20 January 2007 #482 idd, dat soort motoren vind ik echt über lomp, als je dan een chopper wil koop dan een echte chopper. zoiets bijv. dat kan ik dan nog wel waarderen.
idd, dat soort motoren vind ik echt über lomp, als je dan een chopper wil koop dan een echte chopper. zoiets bijv. dat kan ik dan nog wel waarderen.
Tinne Ins GhöN tshene Thön.. 20 January 2007 #483 Guzzi :W Strak en netjes..niet zo overdreven occ style.
DME3 zeg maar Dimitri 20 January 2007 #487 Geen idee... Ik was enkel op zoek naar een betaalbare 999R +pippi+
aC'88 push it to the limit 28 January 2007 #488 Deze R1 nog maar es: [IR]http://i8.tinypic.com/24o2ixh.jpg[/IR] Die man heeft ook nog een ducati 1098 gekocht :~ Ik was daar vrijdag, DAMN, wat is dat ding GEIL!!! Die kleine lampjes als de grote uitstaan enz....Echt detail!
Deze R1 nog maar es: [IR]http://i8.tinypic.com/24o2ixh.jpg[/IR] Die man heeft ook nog een ducati 1098 gekocht :~ Ik was daar vrijdag, DAMN, wat is dat ding GEIL!!! Die kleine lampjes als de grote uitstaan enz....Echt detail!
localhost ZX6R 28 January 2007 #490 Ik blijf dat ding toch ongelofelijk lelijk vinden Hij gaat best vooruit, maar ik vind 'm lelijk...
Stephan. Senior User 28 January 2007 #491 Hij is ook lelijk. En ik denk dat het ook nog eens voor geen meter stuurt.
DG. DG Design 28 January 2007 #493 Stephan@Spy said: Hij is ook lelijk. En ik denk dat het ook nog eens voor geen meter stuurt. Click to expand... Waar baseer je dat nou weer op dan :?
Stephan@Spy said: Hij is ook lelijk. En ik denk dat het ook nog eens voor geen meter stuurt. Click to expand... Waar baseer je dat nou weer op dan :?
S Sandor ****** 28 January 2007 #495 DG. said: Waar baseer je dat nou weer op dan :? Click to expand... hij heeft gelijk.
Stephan. Senior User 28 January 2007 #496 DG. said: Waar baseer je dat nou weer op dan :? Click to expand... Vanwege zijn lompe uitstraling. En er staat nadrukkelijk DENK
DG. said: Waar baseer je dat nou weer op dan :? Click to expand... Vanwege zijn lompe uitstraling. En er staat nadrukkelijk DENK
Jaspah Nu ook een GC slet.. 28 January 2007 #497 DG. said: Waar baseer je dat nou weer op dan :? Click to expand... Nou... kijk eens naar dat ding ? wat denk je zelf
DG. said: Waar baseer je dat nou weer op dan :? Click to expand... Nou... kijk eens naar dat ding ? wat denk je zelf
Stephan. Senior User 28 January 2007 #498 Maar jasper, alles wat ik zeg moet per definitie bewezen worden, anders klopt het niet he.
Pruttelbakje Fruttelkutje 28 January 2007 #499 ik ken iemand die heeft een busa voor het bochtenwerk:X omdat ie er zo snel uitknalt