Plantje Retired :P 22 December 2006 #423 motor rbw begint steeds meer te kriebelen bij mij :X... altijd eigenlijk al wel gewild, maar zijn zoveel debielen op de weg niet normaal
motor rbw begint steeds meer te kriebelen bij mij :X... altijd eigenlijk al wel gewild, maar zijn zoveel debielen op de weg niet normaal
S Sandor ****** 22 December 2006 #424 maak je jezelf toch ook als een debiel, alleen blaas je de andere debielen dan 8) zou ik ook doen mocht ik rbw hebben.
maak je jezelf toch ook als een debiel, alleen blaas je de andere debielen dan 8) zou ik ook doen mocht ik rbw hebben.
aC'88 push it to the limit 22 December 2006 #426 nee hij heeft geeen rbw omdat hij 16 is En wrs. haalt hij em ook nooit
aC'88 push it to the limit 22 December 2006 #430 Heb m'n theorie voor motor zo'n 4 maanden terug gehaald. Na de winter ga ik lessen
DME3 zeg maar Dimitri 22 December 2006 #433 Enrico@CBR600 said: Vanochtend de Repsol 1000rr 2007 uitgepakt.. OMG. HEBBEN!! :W Click to expand... De tricolor vind ik net dat iets meer hebben
Enrico@CBR600 said: Vanochtend de Repsol 1000rr 2007 uitgepakt.. OMG. HEBBEN!! :W Click to expand... De tricolor vind ik net dat iets meer hebben
Rudy_W rw-racing.nl 23 December 2006 #434 DvO said: Ben je slim, les je in de winter.;. Click to expand... heb ik bijna 3 jaar geleden ook gedaan , je bent een kerel of niet.... :winner:
DvO said: Ben je slim, les je in de winter.;. Click to expand... heb ik bijna 3 jaar geleden ook gedaan , je bent een kerel of niet.... :winner:
Tinne Ins GhöN tshene Thön.. 28 December 2006 #437 Ooit een verhaal gelezen van een man die een ex sbk ducati had gekocht. En er dus mee op de openbare weg wel eens meer rond reed. (wel aangepast) Maar dus nog wel met alles geborgd etc... zag er erg vet uit.
Ooit een verhaal gelezen van een man die een ex sbk ducati had gekocht. En er dus mee op de openbare weg wel eens meer rond reed. (wel aangepast) Maar dus nog wel met alles geborgd etc... zag er erg vet uit.
A.rnoldK Fryslân Membert 28 December 2006 #438 buh said: [IR]http://i16.tinypic.com/4byxdmf.jpg[/IR] Click to expand... Godver doe mij die maar
B buh Well-Known Member 28 December 2006 #439 jah vind die nieuwe modellen 2 keer niks in vergelijking met de ietwat "oudere".
Vassago Fuckin' Poser 29 December 2006 #440 Correct, die pic heb ik trouwens al een poosje op mn pc, is ook eens hier gepost meen ik. :')