ıdd, ben tot 30 augustus nog ın TurkıjeVassago said:Ho! my bad
btw, je zit in Turkije op het moment van schrijven?
Vassago said:Vet ding ja, je oom zit sowieso goed in de slappe was zo te zienGave Porsche, chopper en downhill fietsje zo te zien?
Ruben said:Deze gespot tijdens vakantie op Rhodos. Wat een ding :W
Gister irl gezien! ECHT TE VET! Ook ff gestart.....:~ Zitten nu trouwens akropovic (oid) uitlaten onder. Zeker wete dat ik volgend zomer m'n motorrijbewijs heb!aC'88 said:Oom van een vrıend van me doet races, vorıge week R1 totalloss gereden en deze week alweer een nıeuwe. Met magnesıum velgen enz.....Vetste R1 OOIT imo
Helemaal mıjn smaak, ongeveer zelfde kleurencombınatıe als m'n ex-sprınter.
oja, oude r1 zıe je ın de aanhanger hehe
Spuitwerk kan op elke motor.Ruben said:Zijn zulke motoren ook te koop voor dagelijks gebruik? Ik snap dat je er lichten etc. moet fixen. Maar ik bedoel kwa uiterlijk & motorblok, remmerij, uitlaat, dus alle aanpassingen zeg maar...
Vertel mij welke HRC artikel nummers je wil hebben, volgende week heb ik ze in huis (mits voorradig bij HRC)...Ruben said:Het motorische gedeelte blijf ik van af als ik zo'n motor (R1/R6, GSX 1000R, CBR 1000 RR/ CBR 600) zou kopen. Het gaat voor mij hard genoeg! En ik wil veel kilometers maken
Bedankt voor je info. Ik had al gehoord over Ten Kate, alleen HRC is dat wel in Nederland verkrijgbaar?
2007 Kawasaki Zx6-R: