D DDV Well-Known Member 9 May 2006 #221 MK_GSM said: Ja drom staat er ook IMO Maar die Benelli is wel mooi:~ Click to expand... ohja zie je wel dat ik tog wel smaak heb^^
MK_GSM said: Ja drom staat er ook IMO Maar die Benelli is wel mooi:~ Click to expand... ohja zie je wel dat ik tog wel smaak heb^^
Björn` Yes, mother? 9 May 2006 #222 TommiiY said: IMAGESHACK doet het GODVER niet!...is het nou zo moeijlijk:? Click to expand... *klik*klik* dan doet 'ie 't wel.
TommiiY said: IMAGESHACK doet het GODVER niet!...is het nou zo moeijlijk:? Click to expand... *klik*klik* dan doet 'ie 't wel.
Hilly ik ben KK TOF 9 May 2006 #224 1 van de weinige motoren waar ik goed op zit. in t rood is hij wel mooier imo
Pruttelbakje Fruttelkutje 10 May 2006 #226 Boostah said: kawa zx10r + wat extra's Click to expand... die koplampunits op die nieuwe modellen zx..r zijn zo lelijk he, zonde want verder is t model goed tof
Boostah said: kawa zx10r + wat extra's Click to expand... die koplampunits op die nieuwe modellen zx..r zijn zo lelijk he, zonde want verder is t model goed tof
'Lars Skyline Euner 10 May 2006 #228 RRtje said: Click to expand... kawa Z1000 toch? :~:~:~ DÉ shit imo :W:W
ErwinZ GC Member 10 May 2006 #231 Erwin. said: Jep z1000 :~. dingen zijn zo fucking vet Click to expand... :W
'Lars Skyline Euner 10 May 2006 #232 8) Echt supervet dit ding, helemaal zonder dat achterspatbord/zwarte ding waar ook de knipers aan zitten
8) Echt supervet dit ding, helemaal zonder dat achterspatbord/zwarte ding waar ook de knipers aan zitten
ErwinZ GC Member 10 May 2006 #233 Met een ander uitlaatsysteem is ie nog toffer imo 8) Zoiets dus :W http://www.marktplaats.nl/index.php...Y0AEMvUaBy%2F72X3bBoCUe3ptJsaR9fwCMxT2s#photo
Met een ander uitlaatsysteem is ie nog toffer imo 8) Zoiets dus :W http://www.marktplaats.nl/index.php...Y0AEMvUaBy%2F72X3bBoCUe3ptJsaR9fwCMxT2s#photo
Laurens. Do the Dahmer! 10 May 2006 #234 Ruben said: Ik vind de R7 wel heel erg vet & speciaal! Maar weet niemand of deze machine's nog te verkrijgen zijn in goede staat? Click to expand... DE r7 gaf totaaaaal niet wat hij kost las ik in een blad.. geen bijzondere stuureigenschappen en een vrij langzaam blok (zal wel vrijwel het zelfde zijn als die van de yzf 750 denk ik dan) En een Z1000 vind ik ook kut
Ruben said: Ik vind de R7 wel heel erg vet & speciaal! Maar weet niemand of deze machine's nog te verkrijgen zijn in goede staat? Click to expand... DE r7 gaf totaaaaal niet wat hij kost las ik in een blad.. geen bijzondere stuureigenschappen en een vrij langzaam blok (zal wel vrijwel het zelfde zijn als die van de yzf 750 denk ik dan) En een Z1000 vind ik ook kut
DvO Banned 11 May 2006 #235 Z1000 heeft een mooie achterkant. verder ook niks.. En met die dubbele pijp(één aan elke kant), BLEGH :r Die zx10r is dan wel weer supervet.. Geloof dat alleen die velgen al 3k zijn :+
Z1000 heeft een mooie achterkant. verder ook niks.. En met die dubbele pijp(één aan elke kant), BLEGH :r Die zx10r is dan wel weer supervet.. Geloof dat alleen die velgen al 3k zijn :+
Pruttelbakje Fruttelkutje 11 May 2006 #238 F15 DD said: Vind hem maar lelijk:X Click to expand... nietes
Tinne Ins GhöN tshene Thön.. 11 May 2006 #240 Best leuk ding. En betreffende Triumph, alleen de Speed triple had wat. Thriumph heeft imo geen identiteit.
Best leuk ding. En betreffende Triumph, alleen de Speed triple had wat. Thriumph heeft imo geen identiteit.