Jup, vind ik ook het mooist. Als mn Gsxr750 nu naar mn zin en goed rijdbaar is komt er een 'grote' 80-ies fiets zoals een GSX1100 en die ga ik dan upgraden met de spullen die nu uit mn 750 gehaald zijn (USD vork, wielen).
Of toch eerst een streettracker bouwen van een 1-pitter...
Maar vergis je niet, om een fiets zoals die hierboven te krijgen gaat er nog wel aardig wat geld inzitten.
Man man wat een keuze, 80'ies superbike, CB550 cafe racer of een street tracker idd. Tis allemaal gaaf haha.
Opzich is een Kawa Zephyr 1100 nog goed te betalen. USD voorvork en dikke achterbrug is opzich ook wel goed te betalen op marktplaats toch? Weet nooit goed wat zo pas te maken is.
Vind die prijzen bij Ryca nog wel meevallen als je ziet wat er bij zit, verzendkosten zullen wel extreem hoog zijn. Zie wel dat ze een scrambler en een street tracker pakket aan gaan bieden :~. Zo'n Savage lijkt me ook wel wat ja, met een Honda mag ik natuurlijk niet met Rene meerijden :| :+
Kijk eens wat er bij zit in het pakket, en wat een moeite je overal voor moet doen als je het zelf doet (geen tijd voor ook)... zie zo'n kant en klaar pakket wel zitten eigenlijk, kant en klaar gepoedercoat en wel 8)
Kijk eens wat er bij zit in het pakket, en wat een moeite je overal voor moet doen als je het zelf doet (geen tijd voor ook)... zie zo'n kant en klaar pakket wel zitten eigenlijk, kant en klaar gepoedercoat en wel 8)