Tinne Ins GhöN tshene Thön.. 14 March 2011 #822 [ir]http://www.raresportbikes.com/wp-content/uploads/2011/01/Radical-Ducati-Cafe-Veloce-600x417.jpg[/ir] [ir]http://1.bp.blogspot.com/-L8qfWZGQF-s/TVe8vPZ263I/AAAAAAAACLw/RlMfHNZ4Ndk/s1600/IMG_0174.jpgp[/ir]
[ir]http://www.raresportbikes.com/wp-content/uploads/2011/01/Radical-Ducati-Cafe-Veloce-600x417.jpg[/ir] [ir]http://1.bp.blogspot.com/-L8qfWZGQF-s/TVe8vPZ263I/AAAAAAAACLw/RlMfHNZ4Ndk/s1600/IMG_0174.jpgp[/ir]
Tinne Ins GhöN tshene Thön.. 14 March 2011 #823 Rickaaa said: Oogt wel erg druk imo. Click to expand... Eens, veel meuk (tywraps? ) die bijv. de lijnen/kleuren van vorkpoot en frame onderbreken.
Rickaaa said: Oogt wel erg druk imo. Click to expand... Eens, veel meuk (tywraps? ) die bijv. de lijnen/kleuren van vorkpoot en frame onderbreken.
Björn` Yes, mother? 15 March 2011 #827 Voorkant iets te kaal imo. Stiekem is die witte erboven wel stoer. 8)
Denna Soes Bolkont 15 March 2011 #828 Die is heel vet ja! Alleen jammer van de te brede achtervelg + band. Dat heeft echt een chopperlook, iets wat je niet wil hebben op een 1098 imo... De uitlaten weg onder de kont en gp stijl uit de onderkuip staat verrassend goed bij het model :W!
Die is heel vet ja! Alleen jammer van de te brede achtervelg + band. Dat heeft echt een chopperlook, iets wat je niet wil hebben op een 1098 imo... De uitlaten weg onder de kont en gp stijl uit de onderkuip staat verrassend goed bij het model :W!
Björn` Yes, mother? 15 March 2011 #829 Ik vind een brede achterband er wel vet uitzien, maar op een bike als dat hoort gewoon function over form.
Ik vind een brede achterband er wel vet uitzien, maar op een bike als dat hoort gewoon function over form.
aad speed 7t sonic 17 March 2011 #833 ik ben altijd al een fan van MV Agusta geweest, maar die uitlaat mogen van mij weer terug onder de kont. Die 4 uitlaten waren juist lekker subtiel, en het stond veel vetter dan dit vind ik.
ik ben altijd al een fan van MV Agusta geweest, maar die uitlaat mogen van mij weer terug onder de kont. Die 4 uitlaten waren juist lekker subtiel, en het stond veel vetter dan dit vind ik.
P Petrik. Well-Known Member 17 March 2011 #834 Ja ok, maar zo is het gewichtspunt lager dus kan je beter hoeken in die bochten!!!!!
Tinne Ins GhöN tshene Thön.. 17 March 2011 #835 675cc heeft deze f3. Dus dit model komt onder de f4. Last edited: 17 March 2011
Rowan Well-Known Member 17 March 2011 #836 Als ik lees wat op de kuip staat dan zou dit een F3 moeten zijn. Wel echt een vet ding zo (mede dankzij die uitlaten, EINDELIJK weg onder de kont).
Als ik lees wat op de kuip staat dan zou dit een F3 moeten zijn. Wel echt een vet ding zo (mede dankzij die uitlaten, EINDELIJK weg onder de kont).
de papkarre Brian 17 March 2011 #838 klopt 3 cilinder lijkt vanaf de buitenkant niet op een triumph daytona blok (ook 675 3cilinder) dacht eerst dat het dat blok was
klopt 3 cilinder lijkt vanaf de buitenkant niet op een triumph daytona blok (ook 675 3cilinder) dacht eerst dat het dat blok was
WheeleX Well-Known Member 17 March 2011 #839 Inderdaad beter die uitlaten weg onder de kont. Die 4 pijpen waren echt sjonnie..