Droom Motor #3

Status
Not open for further replies.
Ik vind 'm iig zwaar de shit!
Mooie lijnen, geen overdreven scherpe hoeken/lijnen, carbon etc. 8)
 
"Fast as a ZX10 and less weight than a 250cc"

Basis duc999, je ziet dan wat er allemaal gemod is :W
 
die gast heeft zelfs 2 verschillende remschijven zelf gemaakt om een of andere reden. (betreffende om 2 verschillende te hebben.)
 
[ir]http://bp1.blogger.com/_dJc23mtIq7w/R_YYfQtse2I/AAAAAAAABJM/1kQUW1WUBpU/s320/scan0003.jpg[/ir]

Mr. Durbahn himself :W
 
img1584ck1.jpg


zucht :rolleyes:

Was/is toch van iemand die hier ook zit?
 
img1584ck1.jpg


zucht :rolleyes:

Was/is toch van iemand die hier ook zit?

CBR600RR is en blijft een van de mooiste modellen.
Leuke mod's btw, braking schijven, achterspatbordje in kleur, donker ruitje, mooie steps, etc :W
Misschien zie ik het verkeerd, maar heb wel het idee dat de ketting wat gespannen moet worden :?

Vind het persoonlijk wel irritant dat ik bij cruise mode op de cbr600 steeds met het ruitje half over me toerenteller heen zit, rijdt niet echt fijn. Rijdt denk teveel als een street-fighter ipv racer houding :)
 


lelijke kleuren..

kameraad was hier zondag met een superlight, de eerste versie 1000 stuks oplage met lichte wielen, monoseat, licht subframe en betere vering. Was proefritje, maar denk wel dat ie dat ding kopen gaat. Foto is niet van dat ding zelf :)

superlight1.jpg
 
Het frame is idd niet mooi. Met die foto verbaasde ik me eigenlijk hoe clean het kuipwerk is. Tegenwoordig zie je toch veel sleuven, randjes ed...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top