Droom Motor #3

Status
Not open for further replies.
ik heb t ook over t type occ choppers, met achterlijke stretch etc.

Ik lach me altijd rot als die ouwe vent van occ een testrondje heeft gereden, z'n armen zo ver mogelijk gestrekt, net aan over t stuur heenkijkend, en dan std: "The bike handels verry well" :|

Jesse rooke en Roland sands bouwen ook niet echt choppers, eerder custom grasbaan racers
 
Het vette van Jesse rooke en Roland sands is dat zij juist een stap verder gaan met hun creaties. ipv bijvoorbeeld occ en hun kermis "choppers"

[ir]http://www.rookecustoms.com/wallpapers/rookecustoms_darla_1b.jpg[/ir]

kr2.jpg


[ir]http://nidal.com/450.jpg[/ir]

Zelfde idee alleen dan met een yzf450

Die eerste zit het nieuwe Ktm lc8 blok in8) Maar hoe hebben ze dat blok bevestigd? alleen aan de onderkant dat gaat niet goed..:P

Die KR2 op het tweede plaatje zit een yamaha motoGP blok in:) stond toen in de Kickxstart:) heel wijs!

Zal vast geen yzf blok zijn maar een WR450 dan nog zal de bak heel anders zijn of de tandwiel verhouding anders loopt hij maar 150 160 oid..
En nog zie ik het nut niet zo'n blok te gebruiken.. onhandelbaar op het circuit lijkt me..
 
Ik vind 't meer een logische stap verder.
Respect voor de oldskool gasten, maar met een hedendaagse twist.

Ik vind deze qua kleurstelling altijd zó tof. 8)
dunlop_1.jpg

Maar dit blijft toch imo de vetste bike die Rooke heeft gebouwd. (Veel onderdelen gepakt van Roland Sands z'n onderdelen lijn maargoed).

29z7wih.jpg


Ben zowiezo meer van de Bobber stijl.
 
Ja, bobbers zijn ook veel meer mijn ding.
Lekkere compacte stadscruisers.

Damn, nu ik er weer over nadenk, heb ik gelijk weer zin om ook zoiets (proberen) te bouwen. :X
 
Maatje van me waar ik die 250 van gekocht heb heeft nu zo'n 500.


Maar dat is echt sick hoor wat zon ding doet op straat.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top