Rowan Well-Known Member 20 September 2007 #341 Erik said: Bochten! Vermogen op een R1 is ook saai, t gaat veel te makkelijk. Bij een RS heb je echt een powerband. Click to expand... oke oke, ik heb eigenlijk geen recht van spreken. ik heb alleen een R1 gereden en nog geen RS
Erik said: Bochten! Vermogen op een R1 is ook saai, t gaat veel te makkelijk. Bij een RS heb je echt een powerband. Click to expand... oke oke, ik heb eigenlijk geen recht van spreken. ik heb alleen een R1 gereden en nog geen RS
Erik Banned 20 September 2007 #345 Slider Project said: oke oke, ik heb eigenlijk geen recht van spreken. ik heb alleen een R1 gereden en nog geen RS Click to expand... Ik heb zo'n RS250 gehad als 1e motor, dus was nog niet zoveel gewend, misschien zou ik als ik nu op zo'n ding zou rijden het ook saai zou vinden
Slider Project said: oke oke, ik heb eigenlijk geen recht van spreken. ik heb alleen een R1 gereden en nog geen RS Click to expand... Ik heb zo'n RS250 gehad als 1e motor, dus was nog niet zoveel gewend, misschien zou ik als ik nu op zo'n ding zou rijden het ook saai zou vinden
Rowan Well-Known Member 20 September 2007 #347 die roadlegal daarvan vind ik echt weinig aan maar de race versie vind ik wel vet, al helemaal nadat ik er dikke vlamme uit de pijp zag komen
die roadlegal daarvan vind ik echt weinig aan maar de race versie vind ik wel vet, al helemaal nadat ik er dikke vlamme uit de pijp zag komen
Rudy_W rw-racing.nl 20 September 2007 #348 Slider Project said: ligt er maar net aan wat voor jou spektakel is qua vermogen is een r1 of zx10 wel ietsjes meer spektakel dan een rs250 Click to expand... RS250 koop je puur omdat zo'n 2 cilinder 2takt super vet klinkt en hij erg goed blijkt te sturen. De patser op de autobaan zul je niet zijn .
Slider Project said: ligt er maar net aan wat voor jou spektakel is qua vermogen is een r1 of zx10 wel ietsjes meer spektakel dan een rs250 Click to expand... RS250 koop je puur omdat zo'n 2 cilinder 2takt super vet klinkt en hij erg goed blijkt te sturen. De patser op de autobaan zul je niet zijn .
ruud. www.vk-tuning.tk 20 September 2007 #349 knal je er een circuit blokkie onder, heb je evengoed nog 100+ pk onder je kont ( als t toch t droom topic is :+)
knal je er een circuit blokkie onder, heb je evengoed nog 100+ pk onder je kont ( als t toch t droom topic is :+)
NeoGeniX Husqvarna SM450R 20 September 2007 #350 Een rs250 rijd menig japans scheurijzer zoek in de bochten. Ik blijf er een zwak voor hebben...hoe kan je dit niet vet vinden (negeer t achterlicht )
Een rs250 rijd menig japans scheurijzer zoek in de bochten. Ik blijf er een zwak voor hebben...hoe kan je dit niet vet vinden (negeer t achterlicht )
NeoGeniX Husqvarna SM450R 21 September 2007 #352 Nope ong 70pk wat trouwens net zoveel is als een sv650...en dan is een rs250 ook nog ong 20kg lichter.
Nope ong 70pk wat trouwens net zoveel is als een sv650...en dan is een rs250 ook nog ong 20kg lichter.
Erik Banned 21 September 2007 #355 Ah kap nou met die pics van geile RS250's, zometeen koop ik weer zo'n ding
NeoGeniX Husqvarna SM450R 22 September 2007 #359 Erg vet ding...ook een van de mooiste kleuren voor een rs250. Staat altijd erg mooi met het gepolijste frame.
Erg vet ding...ook een van de mooiste kleuren voor een rs250. Staat altijd erg mooi met het gepolijste frame.
Rowan Well-Known Member 25 September 2007 #360 [ir]http://www.motocikleta.gr/forum/download.php?id=5511[/ir]