SiRoj CBR600 FSport 12 September 2007 #323 rieju-pim said: motor die zwaarder is zal sneller zijn, pk/gewichtsverhouding veranderd minder als er een bestuurder opkruipt. stel bestuurder = 100kg lichte motorfiets+bestuurder: 255kg /155 =1.65kg/pk zware motorfiets+bestuurder: 280/180=1.55kg/pk klein verschil, maar in theorie is de zwaardere motor dus sneller.. Click to expand... Hey, daar had ik nog niet zo aan gedacht.. Nice! Ik ben er uit .. De zware fiets is gewoon sneller (in theorie) Wat een enorm geile pagina dit trouwens , van mij mogen de komende 100 net zo zijn :#
rieju-pim said: motor die zwaarder is zal sneller zijn, pk/gewichtsverhouding veranderd minder als er een bestuurder opkruipt. stel bestuurder = 100kg lichte motorfiets+bestuurder: 255kg /155 =1.65kg/pk zware motorfiets+bestuurder: 280/180=1.55kg/pk klein verschil, maar in theorie is de zwaardere motor dus sneller.. Click to expand... Hey, daar had ik nog niet zo aan gedacht.. Nice! Ik ben er uit .. De zware fiets is gewoon sneller (in theorie) Wat een enorm geile pagina dit trouwens , van mij mogen de komende 100 net zo zijn :#
Tinne Ins GhöN tshene Thön.. 12 September 2007 #324 Erik said: Wat is die Monza 250 precies, ook zo'n retro ding? Of echt oldskool? Click to expand... Gebaseerd op een echte oude Monza. (maar dan met frame aanpassingen etc..uitlaten lopen natuurlijk anders..en wat vreemde onderdelen) \Maar nog genoeg ducati.
Erik said: Wat is die Monza 250 precies, ook zo'n retro ding? Of echt oldskool? Click to expand... Gebaseerd op een echte oude Monza. (maar dan met frame aanpassingen etc..uitlaten lopen natuurlijk anders..en wat vreemde onderdelen) \Maar nog genoeg ducati.
Tinne Ins GhöN tshene Thön.. 17 September 2007 #325 Een Ducati 999 waarvan de Hor.cilinder is verwijderd. 90pk, 135 kilo. Eigen frame & brug. Waarom? Supermono comp.
Een Ducati 999 waarvan de Hor.cilinder is verwijderd. 90pk, 135 kilo. Eigen frame & brug. Waarom? Supermono comp.
Tommy. *BA DUM TSS* 17 September 2007 #326 tering, wat is dat ding mooi!! zullen wel flink wat aanpassingen voor nodig zijn geweest, om dat blok praktisch door de helft te delen... snap alleen niet wat dat aluminium plaatje in de achterbrug doet :s godslelijk!!! grtz Ken
tering, wat is dat ding mooi!! zullen wel flink wat aanpassingen voor nodig zijn geweest, om dat blok praktisch door de helft te delen... snap alleen niet wat dat aluminium plaatje in de achterbrug doet :s godslelijk!!! grtz Ken
BartB. Banned 17 September 2007 #328 die komt hier uit de buurt voor de ducatie fans, ga maar eens een keer kijken bij startrick staat wel vaker dik spul :W
die komt hier uit de buurt voor de ducatie fans, ga maar eens een keer kijken bij startrick staat wel vaker dik spul :W
ruud. www.vk-tuning.tk 19 September 2007 #329 [ir]http://www.2stroketeamplus.com/bike%20gallary%20pics/RS250Paint1.jpg[/ir]
WheeleX Well-Known Member 19 September 2007 #331 Vin ze echt lelijk... Dingen zien eruit alsof ze van planeet mars komen met al die ronde vormen enzo... Nieuwe type is dus wel vet :W
Vin ze echt lelijk... Dingen zien eruit alsof ze van planeet mars komen met al die ronde vormen enzo... Nieuwe type is dus wel vet :W
Rudy_W rw-racing.nl 19 September 2007 #332 Inderdaad leuke fietsen die RS250's, denk alleen dat het lastig is een beetje goed exemplaar te vinden.
Inderdaad leuke fietsen die RS250's, denk alleen dat het lastig is een beetje goed exemplaar te vinden.
Rowan Well-Known Member 19 September 2007 #333 RS250 is ook niet mijn favoriete fiets, al lijkt het me wel leuk sturen ziet er een beetje uit als een opgevoerde brommert btw Gefeliciteert rudy!!
RS250 is ook niet mijn favoriete fiets, al lijkt het me wel leuk sturen ziet er een beetje uit als een opgevoerde brommert btw Gefeliciteert rudy!!
Rowan Well-Known Member 19 September 2007 #335 ligt er maar net aan wat voor jou spektakel is qua vermogen is een r1 of zx10 wel ietsjes meer spektakel dan een rs250
ligt er maar net aan wat voor jou spektakel is qua vermogen is een r1 of zx10 wel ietsjes meer spektakel dan een rs250
Denna Soes Bolkont 19 September 2007 #336 Ik vind de oudere rs250 mooier als die op de foto die ruud post . Die oudere heeft de achterkant meer omhoog lopen en heeft een heel net achterlichtje erin hangen . Jammer dat er idd veel slechte van rondrijden .
Ik vind de oudere rs250 mooier als die op de foto die ruud post . Die oudere heeft de achterkant meer omhoog lopen en heeft een heel net achterlichtje erin hangen . Jammer dat er idd veel slechte van rondrijden .
Erik Banned 19 September 2007 #337 Slider Project said: ligt er maar net aan wat voor jou spektakel is qua vermogen is een r1 of zx10 wel ietsjes meer spektakel dan een rs250 Click to expand... Bochten! Vermogen op een R1 is ook saai, t gaat veel te makkelijk. Bij een RS heb je echt een powerband.
Slider Project said: ligt er maar net aan wat voor jou spektakel is qua vermogen is een r1 of zx10 wel ietsjes meer spektakel dan een rs250 Click to expand... Bochten! Vermogen op een R1 is ook saai, t gaat veel te makkelijk. Bij een RS heb je echt een powerband.
LoX Well-Known Member 20 September 2007 #339 ook wel leuk http://www.biertijd.com/mediaplayer/?itemid=3989