ik kom net terug van de cycleshop in heerlen, ik wilde me een 17,5 of 19mm carb aanschaffen. Mer nu zegt ie 19 heb ik niet voor een Neo's, 21 had ie liggen en 17,5 kon ie bestellen had ie hem morgen. Volgens hem zou die 21 zonder problemen en/of aanpassingen aan spruitstuk/luchtfilter gewoon passen. Nu heb ik 2 vraagjes:
- is dit waar, is het een kwestie van alle aansluting van de 12 naar de 21 zetten en dan past alles precies zonder moeilijkheden? Krijg ik ook geen probleme met plaatsgebrek, past alles nog.
- is een 21 geen overkill op mijn setup(dr70/technigaz basic), met de toekomst wil ik geen rekening houden voorlopig blijft het deze setup. Dus welke nu te nemen, 17,5 of 21. Ook een beetje lettend op verbruik en duurzaamheid. Het is een straatscooter voor dagelijks gebruik.
Verder wil ik meteen de standaard membraamkleppen vervangen voor carbon exemplaren. Nu heeft de cycleshop een setje van Malossi voor 17,5 €. Hierin zitten 6 van die plaatjes, volgens de meneer achter de toonbank 3 verschillende diktes. Is dit wat ik zoek? Zo ja welke van die 3 diktes moet ik dan hebben en kan je die niet los kopen?
Zow, morgen ga ik terug naar de zaak om het te gaan kopen. Please kom niet ermee dat er weldegelijk 19mm zijn voor een Neo's dat weet ik nl ook. Mer hij heeft ze niet.