Dragonball Z

Worst op de Aerox

Well-Known Member
Dragonball Z roelt

frontdoor_03.jpg
 
Advertisement - register to remove this

dit is echt super triest, ben jij ook zijn tries figuur die ook op het scootparts gastenboek die ACHTERLIJK TRANSFORMER PLAATSJES stuurt.

IK VIND HET ZIELIG, PLAK MAAR LEKKER OP JE SCOOTER HAHAHAHAHAHAAH
 
Bobby's world rulezz, hoe hij zich elke dag weer uit de meest penibele situaties red vind ik wel een applaus waard!! Chapeau!!!
KOEK KOEK!
tongue.gif
 
Iemand uit mijn klas vond DBZ ook al zo geweldig,nou ik heb er is naar gekeken en ik vind er geen FUCK aan.

Zo debiel getewkent, dat kan mijn neefje van 2 ook wel, en er geberut niks, ja 2 mennekes lopen te schreeuwen, dan is het reclame, dan krijg je een samenvatting, dan schreeuwen ze weer, dan denkt er 1 wat, reclame, schreeuwen, schot, reclame, klaar.

SvR
 
Ik vind DBZ echt nix aan, mijn broertje (19 jaar
smile.gif
) kijkt hier ook naar... heeft blijkbaar niet beterz te doen.

Ik vind het een dom programma, geen vooroordeel hoor, heb het echt geprobeerd leuk te vinden
smile.gif
, ken nl. nog meer mensen die dit leuk vinden (ook 18+).

Een stel vibrerende en schreeuwende, vechtende mennekes, kom up. Het is gewoon een of andere nep-Manga-serie.

Sorry jongens, maar daar wordt ik niet vrolijk van.

Van Bobby's World, trouwens wel.

En Cow & Chicken...
Pinky & The Brain...
Ed, Edd & Eddy....

Greetz.
 
DRAGONBALL Z is gewoon omin ernstig is teminsten beter dan al die teletubies of zo gewoon DRAGONBALL Z ga dalijk weer kijken om 17:10 komen er weer nieuwe afleveringen en goku gaan frieza helemaal dood maken.
dus kills allemaal kijken
 
Back
Top