Dragonball Z

ik vind er geen kont aan, jeeh, staren naar poppetjes die 80 afleveringen lang aan het opladen zijn en HNnnnnnnnggggggggggg roepen enzo

mja, vriend van me is een chinees, bij hun schijnt het een hele cultuur te zijn...
 
Ja, mijn broertje kijkt die onzin altijd rond 16:00.

Het enigste wat ik hoor elke aflevering is vannuh: " oh my god, I never felt such a high power-level before" paar episodes later....weer het zelde. "oh yeah now I'm super saiyin level 2 my power level is higher,hahah" :|

btw, ik ken de storyline ook wel goed, een kwestie van lezen op internet. Het gaat de meeste mensen dus waarschijnlijk om het neppe vechten en de manga..

Moest ik ff kwijt... ;)

Greetzz DAW
 
DBZ roeleert! Ik moest alleen werken dus ik mis de nieuwe afleveringen! Ik weet nog wel dat ik vorig jaar zoooooo graag de nieuwe afleveringen wilde en elke keer begonnen ze opnieuw, toen ging ik wel ff lichtelijk kapot! :'(
Maar ja, opnemen dan maar :)
 
Mja eigenlijk zijn er veel betere anime series op de markt, like Kenshin of Trigun enz... is mischien ook wat voor wat oudere anime liefhebbers...

la blue girl :eek:

maar iig dbz is duzz helemaaaaaal geen hype meer is nu dik afgezaagd.
ze hadden gelijk nieuwe afleveringen uit moeten zenden nu is het helemaal geen rage meer en dat word het ook nooit meer.
 
Ik heb laatst (tijd terug alweer)een hele goede manga film gezien, was op CANAL+
heette SPRIGAN>Hij is egt vet.veel bloed,geweld,bloed en wapens.
 
Originally posted by DUOFLOWTONE
Ik heb laatst (tijd terug alweer)een hele goede manga film gezien, was op CANAL+
heette SPRIGAN>Hij is egt vet.veel bloed,geweld,bloed en wapens.

toevallig op tape staan misschien?
 
Originally posted by -[inferno]-


la blue girl :eek:

maar iig dbz is duzz helemaaaaaal geen hype meer is nu dik afgezaagd.
ze hadden gelijk nieuwe afleveringen uit moeten zenden nu is het helemaal geen rage meer en dat word het ook nooit meer.

ze moesten wel opnieuw beginnen omdat Yorin t allemaal overnam, kan je niet ineens beginnen met nieuwe afleveringen, bij Cartoon Network was t allemaal een zooitje, door elkaar gehussel van afl. enzo... hopelijk blijft t nu gwn langggg doorgaan :p
 
Back
Top