Dragonball Z

x8racer

Zoutelande-Crew
Jaja voor de liefhebbers, de nieuwe afleveringen van DBZ zijn weer begonnen. Wie kijkt hier nog meer DBZ?
 
Advertisement - register to remove this

Een aantal jaren terug keek ik het maar las vooral de strips ( die haalde ik in frankrijk). Ik vin die hypes nooit echt relaxt en ben afgehaakt...
 
DBZ mja keek ik altijd naar totdat ze begonnen met herhalen en herhalen en herhalen...:rolleyes:

Op yorin komen idd de nieuwe afleveringen maar wel om 10 uur 's ochtends ofzo en dan zit ik op school... als ze nou 's avonds zouden komen dan zou ik misschien wel eens kijken.
 
Originally posted by Heineken
Op yorin komen idd de nieuwe afleveringen maar wel om 10 uur 's ochtends ofzo en dan zit ik op school... als ze nou 's avonds zouden komen dan zou ik misschien wel eens kijken.
Nee, het is om 16.00 uur.
 
Ik kijk nu weer... was effe gestopt omdat er weer werd herhaalt

het word echt stoer

10 dagen voor de "kamer" moet ze zeker wel vet sterk maken

michel
 
ik ben egt een trouwe DBZ-kijker.... tis egt de meesterlijkste "tekenfilm"

Cell saga is zoo brUUt, de meeste mense vinden het overdreven, maar als je het heb gevolgd vanaf het begin is het egt V@

heb alleen al gezien hoe Cell wordt afgemaakt.... maartog tis echt uberwreed

grtz
 
Ik heb 3 x gekeken naar DBZ en telkens weer t zelfde gevecht, ze smeren zon gevecht uit op5 afleveringen ofzo :|

Reboot vond ik vroeger masterlijk 8)
 
tsjeeeeez....Dragon Ball Z.

Is dat niet voor mensen met de leeftijd van 10 jaar enzo?
Heb het 1 keer gezien, zag allemaal rare mannetjes, met veel soundeffecten, en veel stoere sprongen en dingen een grote monster inmekaar slaan.

Neej, niks voor mij.
 
Ik ben DIE HARD anime kijker :p, khad dragonball Z vorig jaar al helemaal gezien en btw db en dbgt ook :p. Nu dbz een hype is is het niet zo leuk meer. Op tv kijk ik heel af een toe is. Het leukere is nu wel begonnen.
 
maat van me heb alle afleveringen van DBZ, DB, DBGT en nog een paar films, allemaal op video :D :D . Mja, die zooi komt uit china dus is een beetje moeilijk te volgen :p
 
Originally posted by Niekos
Ik ben DIE HARD anime kijker :p, khad dragonball Z vorig jaar al helemaal gezien en btw db en dbgt ook :p. Nu dbz een hype is is het niet zo leuk meer. Op tv kijk ik heel af een toe is. Het leukere is nu wel begonnen.

hype? kvin t geen hype hoor, vroeger misschien

kvin t niet iets voor mensen van 10... tis geen kindotekenfilmpje ofso zoals Pokemon
 
ik vergeet altijd te kijken helaas

later als ik groot ben wil ik net zo zijn als Vegeta :)

laat ik nu alvast maar beginnen met anabolen en de hele teringbende 8P
 
Hehe Cell Games roeleuhn :)

Het is idd vervelend die herhalingen, maar nu komen dus nieuwe, tis nu ff reclame, ben ook aan het kijken :D

latur
 
DBZ rules!!

Dragonballz is echt wel lauw.
Ik keek ook altijd maar toen ze als maar bleven herhalen be ik afgehaakt van de tv dbz en ben ik op de computer verder gaan kijken. Ik zit nu bij de buu-saga die is zeker wel lauw.
 
Ik keek er paar jaar geleden na, toen het voor de eerste keer hier op tv kwam, en toen ze begonnen te herhalen ben ik ze even gaan downloaden...
Maar het is gewoon iedere sage bijna het zelfde,
Komt er een sterke slechterik die ze net niet kunnen verslaan, word goku ofzo ineens super saiyan, en verslaat de badguy net op het nippertje voor dat de aarde ontploft ofzo...

Mja eigenlijk zijn er veel betere anime series op de markt, like Kenshin of Trigun enz... is mischien ook wat voor wat oudere anime liefhebbers...
 
Back
Top