This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

DR70 op Firefox, wat moet er bij?

T1m0thy

Well-Known Member
hallo , ik heb nou eindelijk een flinke smak geld en ik denk ik ga dat dan ook eens mooi uitgeven

ik wil graag me scoot opvoeren * malaguti firefox DD LC *

nu heb ik al een DR 70 cc std
nu wil ik nog aanschaffen
een andere vario , koppeling ( meschien ook torque drive)
carberateur 17,5 of 19
luchtfilter ( originele vind ik niet mooi ) ( nee ook geen power filter )
en meschien een krukasje

mijn vraag is
iemand suggesties of ervaringen wat ik kan doen
greetz

ps : sproeier en rollersetjes
roller hoog of laag gewicht , en sproeier groot of klein ?

het hoeft niet hard wil het liefst rond de 80 km/h zitten of anders een begrenzertje
 
Last edited:
nee hij schommelt niet hij gaat alleen steeds harderlopen , en als ik even gas geef loopt ie heel hard stationair, houd ik iets langer vol open bv 3 seconden, dan daarna valt ie uit , dus ik denk een te kleine sproeier ?
maar valste lucht, ik heb alles gecontroleerd en hij trekt nergens valse lucht dus te kleine sproeier dus wel gewoon weer 82 erin denk ik dan zo
correct me if i'm wrong
 
de originele heb ik niet meer maar ik dacht eraan om gewoon de bidalot te houden aangezien deze toch al niet meer in een verkoopbare staat is , verder was ik ook al van plan om mijn koppeling te houden maar bedoel je ook andere achter poelies ?

stand. koppeling gaat het niet redden denk ik... heb zelf ook de dr70 op m'n aerox, en moest andere koppeling halen andrs liep die echt klote. rollen rnd de 3,5 gram, malossi geel drukveer, en trekveertjes ff uitproberen. ik zou dr een yasuni R onder zetten eipv de bidalot als je toch geld wilt uitgeven...

grtzz
 
ok bedankt voor de hulp alleen dit is niet een std probleem.

het probleem is aslvolgd:

alles zit eronder dr70 en 17,5 carb ,

hij start gewoon alleen loopt steeds hogerstationair op , gaskabel is goed , zuigd geen valse lucht en heb al geklooid met gasnaals en sproeiers en zelfs met de tegrote sproeiers doet hij hetzelfde, hij rijd als ik 3 seconden gas heb gegeven en gas los laat gewoon door maar gas is wel bruikbaar, hij zakt dus niet in toeren

kan dit temaken hebben met vario ?
vario afstelling:
3,6 rollen
rode drukveer , witte trekveertjes ( std)
 
HEB AL 5 KEER GEZECHT DAT DIE NIKS UITHAALT. DENK JE DAT IK DAAR ZELF NIET AAN HEB GEDACHT

edit :
HET IS DE GASKAAABEEEEL

ok genoeg gelachen -_-
 
Last edited:
die was tekort idd , waardoor hij steeds verder terug kroop hele middag bezig geweest metvan alles veranderen en dan komt even je pa eraan : ja volgens mij is je kabel tekort, en jahoor hij had gelijk =_=

en ik had daarvoor wel gekeken, maar dat diet hij dus pas na een tijdje vol gas aan houden dat hij niet helemaal meer zakt
 
Last edited:
met nieuwe bougie ene pareltje ?
hm dan zal ik voortaal eens beter kijken naar me bougies
mr ik weet het al
hij verzuipt uhm steeds weer opnieuw , dus .. morgen maar weer helem aal uitlekaar en dan vacuüm kraan vervangen , benzine slang en pakking in me vlotterbak ( hij lekt steeds) mr ik kan er maar niet achter komen warom =_=
 
eukeu

probleem gevonden , er zat een lek aan de binne kant van mijn benzine leiding ( dubbele wand) , deze vervangen probleem opgelost, nieuwe bougie en hij blijft het nu langer doen

of toch niet
het starten gaat bijzonder moeilijk en hij verzuipt steeds zeer snel zelfs met een hele kleine sproeier
verschillende hitter graad bougies geprobeerd

electrice choke kapot mss ?
 
Last edited:
ok gedaan
hij start vervolgens metgas spelen bij ,korte stoten diet hij het maar hou je hem een wat langere tijd op vol gas open dan valt hij snel terug in toeren en reageerd niet goed mee rop gas en valt uit , lijkt wel alsof de vlotterkamer te snel word leeg gezogen dan ?
 
Te kleine sproeier / nog niet warm (choke gebruiken) / vacuum niet goed / iig iets met te weinig benzine krijgen

Je moet ook gewoon gaan rijden als je hem start, niet laten warmdraaien ofzo (geen minutenlang). Pas bij wat gas wordt die fatsoenlijk warm, bij wat op de bok met het gas spelen niet, dus dan blijf je ook die choke nodig hebben
 
en ik heb geen bok , maar het kouwd starten blijf het probleem warm start ie direct dus het is niet de choke

hij start zonder luchtfilter met volgas wel makkelijk
maar met luchtfilter en geen gas start ie niet
:S