Ey mensen, hier een vraag waar ik toch wel eens wat goede antwoorden op hoop te krijgen, in de search kon ik er in ieder geval niet al te veel over vinden. Ik wil me binnenkort een 70cc gaan halen voor dagelijks gebruik. Rest van mijn setup is:
Yamaha Aerox
Gianelli Shot
Malossi Multivar
Hebo Verstelbare koppeling
Nu zit ik te twijfelen tussen een DR 70cc en een Malossi Sport 70cc, mijn vraag is nu wat de echte verschillen tussen deze cilinders zijn. Welke cilinder is standaard sneller, hoeveel scheelt het, welke meer tuningspotentie, welke cilinder beste kwaliteit enz enz. Eigenlijk alles z'on beetje Ik wil er dan een 17,5 mm cabarateur bijkopen, zal deze maat voldoen of ga ik er echt veel op vooruit als ik een 19 mm erbij pak? Wil namelijk ook niet z'on benzinemonster hebben aangezien de scooter voor dagelijks gebruik is. Of zal het verschil in gebruik tussen een 17,5 en 19mm net niks zijn omdat het maar 1,5 mm verschil is??
Yamaha Aerox
Gianelli Shot
Malossi Multivar
Hebo Verstelbare koppeling
Nu zit ik te twijfelen tussen een DR 70cc en een Malossi Sport 70cc, mijn vraag is nu wat de echte verschillen tussen deze cilinders zijn. Welke cilinder is standaard sneller, hoeveel scheelt het, welke meer tuningspotentie, welke cilinder beste kwaliteit enz enz. Eigenlijk alles z'on beetje Ik wil er dan een 17,5 mm cabarateur bijkopen, zal deze maat voldoen of ga ik er echt veel op vooruit als ik een 19 mm erbij pak? Wil namelijk ook niet z'on benzinemonster hebben aangezien de scooter voor dagelijks gebruik is. Of zal het verschil in gebruik tussen een 17,5 en 19mm net niks zijn omdat het maar 1,5 mm verschil is??