Dom vraagje runner

Huubie

Well-Known Member
hallo,

Allereerst, heb totaal geen verstand van scooters. Afgelopen week heb ik een runner gekocht met wat mankementen, heeft een vastloper gehad, heb een nieuwe cilinder besteld hiervoor en die is ook al binnen. Maar nu zie ik ineens dat er een stuk ijzer is afgebroken achter het kapje waar 'liquid cooled' op staat, dus eigenlijk waar ook de achterspatbord aan vastgekoppeld is, dat stukje ijzer hangt nu dus aan de achterspatbord.

Is dit een groot probleem, mijn vraag is dus wat dat onderdeel is.

Hoop hiermee een beetje duidelijk te zijn geweest en zie graag enkele reacties tegemoet.

Mvg,

Huubie.
 
Advertisement - register to remove this

zal waarschijnlijk een deel van de ophanging van je spatbord zijn dat afgebroken is. Zolang je spatbord niet los hangt te wapperen zou ik het zo laten.
Of je zou natuurlijk ook een nieuwe ophanging zelf kunnen maken met een plaatje dat je ergens aan vastschroeft ofzo..


of post anders even een foto , dat is een pak duidelijker
 
Post denied. New posts are limited by number of URLs it may contain and checked if it doesn't contain forbidden words.

Foto kan ik blijkbaar nog niet posten.

@ GlennV: check je pm.
 
Had ik al geprobeert, lukte me dus niet.

Dat koperkleurige is iets dat afgedekt hoort te zijn, als je goed kijkt zie je dat het een stuk ijzer mist wat het af moet dekken, vroeg me dus af wat dat is wat afgedekt wordt, of het geen problemen zal opleveren als er stof/zand in terecht komt.
 
Dat vraag ik me dus ook af, was de bedoeling om de achterspatbord te vervangen, echter bleef daar dus dat stuk ijzer aan hangen, had ik niet gezien afgelopen week bij de aanschaf van de runner. Het ontbrekende stuk heb ik wel nog, dus zal navragen of het mogelijk is deze terug erop te lassen.

P.S: heb ik een probleem als er zand of stond invliegt?
 
Back
Top