dom vraagje :P

`Jeroen`

Banned
hey

ik heb hier een speedfight staan waar net een nieuw blokje onder zit.

ik dus aankicken en ding loopt gigangtisch in toeren.en plofde uit de uitlaat.Ik gelijk uitgezet.

Maar nu zat ik te twijfelen of zuiger wel goed zit.

Want er zit een pijltje op de zuiger en een klein 1tje met een v ernaast.Nu heb ik de zuiger met pijltje naar uitlaat poort maar krijg ik dit effect zou die dan andersom moeten :)
 
Advertisement - register to remove this

De Beunhaas said:
Kijk 1 ding moet effe uit de wereld helpen.Me naam beunhaas is dus niet de werkelijk heid.En deze scooter is niet van mij en bezit dus ook niet over de optie's.Ik flikker ook de onderdelen erop die ik krijg en weet best wel wat jij bedoelt melf maarjah dat heb ik niet voor het zeggen.

Ik heb ook al tegen hem gezegt om een nieuwe 70 cc te kopen en gewoon alles vers monteren want krijg alleen maar slechte dingen.Beetje beun beun om ding maar lopen te zien krijgen en volgende week doet ie het weer niet.

MAar sproeier 114 is allang alweer verandert naar 82 maar nogsteeds start ie niet.


het gaat mij erom dat het zo gewoon niet gaat lukken , mja , ik doe het ook niet anders dan met goeie onderdelen , zo had ik hier vorige week een MTX-sh staan , deze dingen zijn meestal erg verkracht , nu was de versnellingsbak as waar het voortandwiel op zit kapot , deze zou ik vervangenn , met een blok vervangen doe ik er ook meteen nieuwe lagers keerringen en pakkingen in en olie , nu trek ik het blok los een blijkt dat de krukas ook kapot is (met hamer op gezeten, bigend gaar etc.) dus nieuwe krukas , dat is het belangrijkste van de motor , dat moet gewoon goed zijn.
na dit alles erop gezet te hebben had ie er ook nog een gare uitlaat bij (vol gaten) , toen heeft hij zelf een uitlaat opgezocht (bleek ook nog niet voor mtx te zijn) , toen heb ik m een nieuwe uitlaat geadviseerd , maar dat was het nog niet , ik wou de bougiedop erop zetten en kwam erachter dat de bobine ook gaar was , dus heb ik nieuwe uitlaat en bobine gehaald.

als er geen nieuwe krukas in moest en geen nieuwe uitlaat en bobine dan had ik het ding gewoon weer mee gedaan en gezegd dat ze ook niet weer hoeven te komen , tis betalen of niet , je kunt nu wel besparen op vanalles maar later komt het toch weer tevoorschijn (als het uberhaupt al wil) , dus beter in 1 keer goed , en meerdere onderdelen tegelijk kopen kost ook minde meestal ;)

zo moet jij het ook doen , wil de eigenaar dat niet, dan zeg je toch gewoon dat ie het lekker zelf kan doen? simpel...
 
Back
Top