dk-tuning valkenswaard verslag

black_phoenix

Gs-Tuning
Hehe, het was weer een geslaagd dagje Valkenswaard, nadat ik [QuadraRacer/Keith] al om half 11 bij de Mac zat te wachten waren de andere dudes nog even aan het sleutelen....had ik kunnen weten :)

rond 11:10 hoorde ik ze eindelijk aankomen en kon de reis naar v'waard beginnen met 4 scootz en 5 man :)

een phantom van jimme
een rox van laurens
een renner van ries
en een quadra van mij en derek ging overal een beetje achterop omdat ie zn benelli nog niet aan de praat had ;)

hier zien we jimme in actie [phantom heeft std dk-tuned cilindertje met 4race en vlamt wel lekker :p

01.jpg


dit is onze 'brede' laurens...

02.jpg


dit is ik op me quadra powerrrr ding

03.jpg


lekker chill scooterrijden :p

04.jpg


de phantom, was al weer aant afremmen, rijdt zo'n 105-110 teller :D

05.jpg


ries en ik...

06.jpg


07.jpg


08.jpg


de renner, std cil bsg-05 dk-tuned, verder std met 17,5mm...rijdt ongeveer 105 teller....

09.jpg


even bij mn oma langs, woont vlakbij t circuit en we hadden dorst :)

10.jpg


jaja, dit is al ff geleden, was een foto die bij mn oma hing, toen tjoende ik al trekkers....ben nu op scootz overgstapt [kben de rechtse btw :)]

11.jpg


12.jpg


13.jpg


ff chillen voordat ze gaan racen...

14.jpg


een irritant klein vloerkleedje waar we bijna over struikelden...

15.jpg


16.jpg


racepix....

17.jpg


18.jpg


19.jpg


20.jpg


21.jpg


ff hengen

22.jpg


nog meer racepiccies

23.jpg


24.jpg


25.jpg


26.jpg


27.jpg


28.jpg


29.jpg


ff de telfoon opnemen...is ook belangrijk

30.jpg


die scootertjes gaan soms ook vervelen eh

31.jpg


32.jpg


33.jpg


IS/JS Powerrrrr

34.jpg


Wahid is aant relaxen voordat ie mag gaan racen....

35.jpg


Wahid...tja :) [mentale voorbereiding op Wahids'manier :)]

36.jpg


Raymon wilde graag op de foto [scootin' reclame]

37.jpg


38.jpg


Wahid mag bijna gaan racen en neemt ff een leuke houding aan met zn BRUUSKE zip, en Ivo loopt er vrolijk naast en maakt een wel hele gr0te stap :p

39.jpg


No comment....

40.jpg


41.jpg


42.jpg


43.jpg


Even de weg vragen...

44.jpg


45.jpg


46.jpg


Raymon is boos omdat zijn hand maar niet in zijn broekzak past :)

47.jpg


48.jpg


49.jpg


50.jpg


51.jpg


Belgie is zoals altijd weer vertegenwoordigd, we hebben veel moeite voor deze pic moeten doen :)

52.jpg


Het achterste vrouwke op dit piccie is de veroorzaakster van de schade op de volgende pic....ze had niet door dat er meer mensen rondreden en stak even haar scootertje achteruit de weg op...ze had gelukkig meer schade dan wij :p

53.jpg


54.jpg


Deed eerst altijd aan motorcross en kan zijn mooie schakel maar niet op de baan houden

55.jpg


56.jpg


Relaxed!

57.jpg


58.jpg


Oei, waar is die weg nou? :D

59.jpg


60.jpg


zow, dit zijn onze fototjes en derek zal binnenkort nog wel een paar filmpies uppen...nu te lam voor

btw, als jullie t nie helemaal snappen, derek heeft alles geschoten en geupt enzo en ik [quadradewd] wilde wel ff wat tekst erbij verzinnen....]

nou, veel plezier ermee en welterusten.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Originally posted by black_phoenix
Het achterste vrouwke op dit piccie is de veroorzaakster van de schade op de volgende pic....ze had niet door dat er meer mensen rondreden en stak even haar scootertje achteruit de weg op...ze had gelukkig meer schade dan wij :p

Niet spotten met lekkere chickies he :p
 
da vrouwke zat toen op[ een sr [geleend] toen z zomaar de weg opkwam...daarvoor zaten ze weer op een renner...

mja, twas een leuk dagje :)

en nog thnx to h3nk0wZ voor t uppen!
 
Leuke picssssss

Ik was er ook bij!!!!was vet.

Maar een ding je moet tegen jullie brede Laurens zeggen nooit meer zijn sleutel vergeten op zijn scootertje:p :p :p


Laterzzz
 
Originally posted by @ruboy
Leuke picssssss

Ik was er ook bij!!!!was vet.

Maar een ding je moet tegen jullie brede Laurens zeggen nooit meer zijn sleutel vergeten op zijn scootertje:p :p :p


Laterzzz

Klein foutje.. 8)

't was wel phat!

grts
 
Back
Top