Direct Benzine Injectie.

Boj

Banned
ik heb laatst eens wat gehoord over het rijden zonder carburateur...
dus directe injectie van benzine...

kan iemand mij hier meer over vertellen? werking, aansluiting, het NUT ed?\

Thnx.
 
Advertisement - register to remove this

dit was op een honda *oldtimer* schakel, 4-takt... vergeten erbij te zetten... denk niet dat daar wat over te vinden is in de search...

*try'ing*
 
ditech en die shit alemaal is gwoon kut je geluid gaat er flink op 8teruit ( meer idee van een hoog toerige stofzuiger dan een scoot )
 
Over een loze reactie gesproken.... :|


Directje Injectie is wel een stukje sneller, maar het brengt nog steeds een hoop problemen met zich mee, aangezien iedere fabrikant het wel probeerd, maar het volgens mij nog steeds in beginstadium is.... :(
 
er komen wel steeds meer nieuwere onderdelen op de markt.. kheb ook een di-tech sinds dinsdag mja trekt wel relaxt op tegen over mun oude pia sr en dat geluid klopt idd wel mja is ook handig voor die k*twouten:)
 
Ik ga tog zelf ook liever voor een scooter met een carburateur, er zijn voorlopig geen technische snufjes (computer like) spullen voor de DiTech, Purejet etc. verkrijgbaar, en denk dat het ook nooit zal doorkomen,

Voordeel is wel dat het tog heel zuinig rijd, maar ik denk qua "kinderziektes" dat je nu nog steeds beter een scoot met een carburateur kan pakken... :)
 
Originally posted by TT 70cc
Ik ga tog zelf ook liever voor een scooter met een carburateur, er zijn voorlopig geen technische snufjes (computer like) spullen voor de DiTech, Purejet etc. verkrijgbaar, en denk dat het ook nooit zal doorkomen,

Voordeel is wel dat het tog heel zuinig rijd, maar ik denk qua "kinderziektes" dat je nu nog steeds beter een scoot met een carburateur kan pakken... :)

Nu moet je ook geen Purejet etc. neemen zoals je zegt kinderziektes ze zijn nog steeds aan het ontwikkelen!
Maar over 10-20 jaar zal der wel wat van koomen denk ik !
 
Back
Top