digitale km teller

2DIE4

Well-Known Member
waar kan ik een online shop vinden waar ik een digitale teller kan kopen voor op mijn sr www !

graag een directe link aub

ik kan het maar niet vinden die dingen zijn toch gewoon los te koop ?
 
Advertisement - register to remove this

ja da's wel leuk en aanrdig maar waar kan ik hem bekijken grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

ik wil geen fietscomputer erop hebben ik wil een mooie hebben!
 
uhm? er zijn geen SPECIALE voor motoren/fietsen....

dat zijn ook gewoon veredelde fietstellers die toevallig een iets hogere frequentie aankunnen maar er zit gewoon hetzelfde doosie omheen hoor... en die BC800 is niet lelijk, zwart kastje met 1 blauwe en 1 zilvere knop EN hij werkt goed is niet duur en nog een belangrijk ding is dat je veeeeeel patsertjes met vuurvos en NRNIX echt goed voor lul kunt zetten (of met nardo en corsa zoals ik
biggrin.gif
)
 
nou het leek mij niet zo gaaf om er een fietscomp erin te zetten zo klein man!!
ik wil graag die wijzer teller eruit hebben en daar een nieuwe in hebben

kan ik niet een aerox digi erop zetten en los kopen bij een dealer? of past dat niet ?
ik wordt er gek van man

ik wil het ik wil het!!!!!!!!

*wie een kuil graaft voor een ander is niet te beroerd om te werken*
 
? mijn maar heeft een aerox digitale km teller hoor en benzine meter digitaal !!

ik ben ook maar newbie maar het is wel digitaal!!

help me please ik wil zo'n ding
 
benzine meter.. en warmte meter zijn digi ja... snelheidsmeter.. gewoon analoog!!! wen ik moet het weten.. ik heb zlef zon ding!!
 
nou ik snap er toch niet veel van maar als hij rijd zie je niet een analoge wijzer hoor maar letters dus dacht ik dat is digitaal maar ja

hoe langer ik ook doorzeur niemand weet het toch dus heb ik op scooter.pagina.nl alle dealers gemaild en gevraagd

mazzl
 
Ja, gewoon een fietscompu monteren. Je kunt het beste de magneet uit het plastic omhulsel halen en die op je velg lijmen. En niet met Pritt!
En nog iets, ik zou hem er wel afhalen als er een pootlitieagent naast je scoot staat. Die willen nog wel eens op een knopje drukken en dan staat er bijvoorbeeld:
MAX 104,6. En dan ben je de Kanker Lul Op Sokken!
 
uhm.. ik heb gewoon zon goedkoop ding van 2 tientjes. die doet het perfect... tot 300km/uur. ow jah... en er wel op letten dat je er eentje zonder knopjes neemt.. je kan er natuurlijk nogal moeilijk bij als dat glaasje er weer overheen zit.
 
Ik ga denk ik zo'n digi teller in me oude dashboard erbij zetten
kheb er nog wel ruimte over voor een leuk digitaal displaytje. Alleen nu moet ik nog weten hoe ik in me dashboard kom !!
(kheb een beta ark btw)
 
nee, maar jij wel waarschijnlijk.

je krijgt je teller echt kut open en het wordt helemaal niet mooi, je kan het beter gewoon op je stuur plakken
 
Back
Top