--DeZzLeRs MhR IcE--

Status
Not open for further replies.
Ik kon op internet voor mooie prijs een 2 fast zet kopen.ik koop hem om onder me ice te zetten.maar had hem ook ff in de verkoop gezet om te kijken wat hij zou opleveren.toen kreeg ik een heel mooi bod en had na dat gezeik er ook geen zin meer in.hier het verhaal hoe het gelopen is.
ik moest naar Amsterdam toe komen centraal station.hij zegt ja ik haal het niet pak de veerpont naar noord.dus ik doen zie hem daar loop eerst 3 min naar een soort flat van studenten in die zeecontainers wonen ze.zijn scooter staat daar in een portiek.maar ik liep eerst langs een andere portiek daar zag ik 2 jongens staan.terwijl het regende in de kou.ze waren niet eens aan net roken.dus ik denk er klopt iets niet.dus ik 5 min met die gozer praten en kreeg ik een 2f4r kit en 28 mm carb in me hand.ik hem geld geven.ik loop weg samen met me maat.en doe slim me tas voorop me borst zodat je hem niet eraf kon halen.dus wij lopen langs die jongens die we eerder zagen en die zeggen : wat kijk je stoer.dus ik zeg ik kijk niet stoer laat me erdoor.ze gingen me vast houden en zeggen wat doe je hier.ik zeg niks.hij zegt wat zit er in die tas ik zeg weer niks.dus hij wil die tas pakken.maar dat lukt niet.ik en me vriend worstelen om die tas,dus uiteindelijk kreeg ik hem los na hard roepen hulp etc.dus wij weg rennen naar een café.daar ff geschuild en wachten op de pond.gelukkig weer veilig thuis gekomen met de cil kit .

maar die jongens die stonden daar niet zomaar hij heeft ze vrienden gewoon laten proberen om mij te rippen.daar ben ik niet van gediend.hij ontkent nu dat hij of ze vrienden het waren.maar dat lijkt me heel onlogisch dat hij het niet was.je mag je eigen oordeel vellen ik heb die van mij al besloten.
 
oke
Je hebt een 2fast4race kit goedkoop gekocht
Wilt hem verkopen
krijgt een goed aanbod om hem te verkopen
en dan Koop jij opeens een 2f4r en een 28mm
en die willen hun weer jatten van jou?

Zo staat het in je verhaal (chronologische volgorde)

of bedoel je met Mooi aanbod dat je de cilinder voor een mooie prijs kon kopen, en dat je hem Daarna even op internet hebt gezet om te kijken wat ie waard was.
 
stelletje boons, hij bedoelt het laatste...

hij haalt die cil goedkoop in adam > gaat naar huis en onderweg ging die worstelen > thuis gekomen, zet hij de cil op internet kijken wat er voor geboden wordt > er komt een goed bod > hij verkoopt em. tadaa!

anyway het zal mij een worst wezen hoe hij aan ze 2fast komt en hoe hij er af is gekomen.

opzich kan dit project wel wat worden, maar je page is nu al verneukt ook door deze post. En je spelling is beetje gaar om te lezen.
 
het laatste klopt.maar daarom wil ik ook.als een mod dit leest ff die die post kan verwijderen.verder heb ik vandaag ngo aan de ice gewerkt,en ff langs fred motoren geweest weer wat leuk speelgoed gehaalt.volgende week ga ik me blok,cilinder en uitlaat halen.
toedeledoekie
 
Heej :)

Eerst en vooral de SPELLING ! :p Ik weet't dat ik weer de zoveelste ben dat hier weer over begint. Maar nu nog eens, het leest niet erg leuk ! Kijk eens naar andere projectpage's ofzo voor te zien hoe zij hun projectpage maken. Is maar een advies dat ik je geef hoor :p

Verder belooft het zeker wat te worden en ben ik wel bereid dit project te volgen ! En zelfs eens een sprintje te wagen :)

Succes nog ! :7
Greetz FeleMele :)
 
Wat ben jij een ongelovelijke tyfushond zeg!!

Ik verkoop je voor een ontzettend mooie prijs een nieuwe 2fast4race set en nog wat spullen en vervolgens post je dit soort onzin en laat je me blokkeren.

De enigste reden dat ik je vroeg om naar noord te komen,was omdat die vriend van mij die eigenlijk mee zou komen niet kon.
Aangezien ik jou toen niet kende had ik niet zo'n zin om in mn eentje vlak naast het centraal station een 2fast te gaan verkopen.

Als je logisch nadenkt waarom zou ik je dan op zo'n domme manier beroven??
Dan had ik toch gewoon het geld uit je klauwen getrokken!!
Je bent een kereltje van 1.60..... elke kleuter pist over je heen !!
Verder heb ik je die 2fast ook nog eens verkocht op een plek waar niemand ons kon zien ( EN DAT WAS DUS NIET VOOR NIKS!!!! )

Wat ik dus niet wist en nu dus net lees is dat je je rugzak op je buik droeg....
Dan ben je ook wel ongelovelijk stom bezig als je het al niet vertrouwd.
dat is een uithangbord: !!! IK HEB IETS WAARDEVOLS IN MN TAS !!!

Ik kan nog wel 50 dingen noemen en wie daar behoefte aan heeft die pm't maar!! maar daar schijn je niet naar te luisteren.


Die bedreigingen van je moet je ook maar mee stoppen met ik pak je wel op een meeting...... Ik heb nu echt genoeg van je, ondankbare klootzak.
Als je zo doorgaat zal je het weten ook!!
 
ik kan het met volledig voorstellen dat je zon type bent, op msn begon je ook al dom te blaten over et blok dat je zou kopen en alles...

en niets laten weten ofzo :L!!
 
Ahaa ! Zie hier, de jongen met erg veel interesse in spullen maar die nooit wat koopt en altijd maar zegt ik laat het je weten.

Ben niet de enigste die niet helemaal zuiver over je denkt zie ik :)
 
Jezus wat een verhalen allemaal.
Heel avontuur zo te lezen,beetje jammer dat je verhaaltjes gaat verzinne.
Om er onder uit te komen kom gewoon op voor de waarheid,voor de rest zijn je foto,s ook down..
 
Dit topic heeft nu toch al geen nut meer, en een project is het nooit geweest

@topicstarter, als ik van nog meer mensen commentaar ga krijgen dat je spullen wilt kopen en keer op keer afhaakt, ben je hier ook snel weg.

We zijn een netjes forum, en dat willen we graag zo houden
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top