Designcontest Logo "Northside Freestyle"

Laurens.

Do the Dahmer!
Ik open dit topic in overleg met een modje.

Samen met 3 vrienden (o.a Maykel hier vant forum) gaan wij wat serieuzer met het stunten bezig, onder de naam "Northside Freestyle" (zie www.northsidefreestyle.nl).

1127009268_6_xXVQ.jpeg


Serieuzer in de trand van, meer shows rijden en er komt een samenwerking met Bertus Folkertsma Racing waardoor beide partijen gaan profiteren.
Dan moet je denken aan dat wij soms gebruik kunnen maken van de inrichting van het team, en het team gebruik kan maken van ons als promotie of sponsordoeleinden.

Effin, voor het team (kleding, stickers e.d) willen wij graag een nieuw logo, Een logo wat te gebruiken is voor druk en printwerk, herkenbaar maar ook stoer en opvallend!


Wat vraag ik :

Een logo of set logo's in goed digitaal formaat (vectors heet dat geloof ik?)
Je doet als je als winnaar word uitgeroepen afstand van je design aan ons, dit om eventuele nare situaties te voorkomen.


Wat krijg je als je wint!?

Als je wint krijg je een t-shirt van sixlovesnine met het huidige logo en je kan dit jaar op een evenement als vip komen en eventueel als je durft met mij mee duostunts doen!!


De sluitingsdatum van deze wedstrijd bepaal ik even aan de hand van de interesse!
 
Advertisement - register to remove this

Voila hier wat schetsjes :) heb hem een beetje groot geupload, anders moet ik elk logo apart gaan uploaden en dat schiet niet op.
Zo kun je ze het makkelijkst even bekijken.



Rechtsbovenin, is het makkelijkst te plotten/plakken/verwerken voor stickers.
 
Last edited:
Schetsje.
Leg even je vinger over de S, want die is zwaar kut, maar had geen zin meer.
Eigenlijk het hele SIDE gedeelte..
Alles heeft wat finetuning nodig, afwerking en digitalisering evt.
Dat laatste doe ik alleen niet. ;)
w0ne35.jpg
 
Tof dat jullie al bezig zijn! vind van jou pepijn de middelste van de bovenste rij het geschikst op dit moment.. het hoeft imho ook niet Te simpel te worden..

Verder vind ik die van bjorn ook wel vet hoor, alleen mischien wat lastig te lezen voor het klootjesvolk.. plus dat niet digitaal aanleveren wel een beetje crap is aangezien ik geen flauw idee heb hoe ik dat dan zou moeten doen..
 
Een logo hoeft niet leesbaar te zijn, maar herkenbaar. :P
Digitaal kan ik als 't echt moet wel doen, maar of 't helemaal is zoals een drukker wil, weet ik niet.
Ik heb gewoon een schijthekel aan tracen in Illustrator..

Moet wel zeggen dat 'ie er irl in het klein wat beter uitziet, nu zijn de lijnen te dik en lijkt 'ie wat schots en schever.
 
Ik zal zondag/maandag nog wel wat variaties fixen op dat logo (midden bovenaan).

Eerder heb ik geen tijd namelijk, doe het ff tussendoor :)

Edit: had toch wel wat meer inzendingen verwacht hier eigenlijk?
 
Vind dat wel een beetje op Bikkembergs logo lijken (misschien heeft dat merk het ook wel ergens vandaag gepiktt hoor, weet ikverder niet).

Dat logo van Pepijn wat je zelf al aangeeft vind ik ook de mooiste, alhoewel bij de logo's linksonder, daar heb je meer een pijlvorm naar boven (al zou je bijvoorbeeld een kader om het logo heen tekenen), wat dan weer 'north' weergeeft natuurlijk, misschien kan je daar wat mee doen. Freestyle in het midden in het klein onder northside bijvoorbeeld, dan wordt het nog meer een pijl naar boven (wheelie is ook altijd omhoog)
 
Hola senores e senoritas :-:

Op verzoek ff verder gegaan, zijn schetjes dus kleine haakjes en punten in het uiteindelijke logo gaan er nog uit natuurlijk. Ben uitgegaan van het eerder uitgezochte logo, midden bovenaan van eerder geposte schetjes. En zie nu dat het website adres zonder streepje is, maar moet je maar ff niet naar kijken dan :P

Kleurtjes onderin is meer sfeerbeeldje zegmaar dat je kan zien hoe het op verschillende kleuren uit (kan) komen.

foto
 
Last edited:
Back
Top