Demon ADSL

Boyd

Well-Known Member
Ik vroeg mij af of iemand hier ervaring had met Demon ADSL en eventueel met het overstappen van KPN naar Demon. Ik heb zelf al een tijdje KPN ADSL Basic met XS4ALL als ISP. De snelheid gaat tussen 3 en 30 November over naar 1024Mbit down en 160 up. Omdat ik bijna een jaar dit abo heb zou ik het eventueel kunnen opzeggen en voor een Demon abo kunnen gaan.

Bij Demon zou ik voor ongeveer hetzelfde bedrag als ik nu betaal een 2048/1024 Mbit abonement hebben. Een stuk sneller dus en geen extra kosten. De modem en de lijn heb ik al liggen maar die krijg je er ook nog eens gratis bij van Demon. Die zou ik dus eventueel kunnen verkopen ofzo.

Opzich zie ik het dus wel zitten om over te stappen maarja aan de andere kant heb ik niets dan goede ervaringen met mijn huidige aansluiting. Dus ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met Demon DSL Express vooral op het gebied van:

Snelheid
Betrouwbaarheid
Nieuwsgroepen
Aanmeldprocedures
Overstappen van KPN naar Demon


Alvast bedankt voor de info,

Boyd
 
Advertisement - register to remove this

zelf ben ik ook bezig om Demon ADSL te nemen, maar zit een beetje met 1 probleem:

we hebben geen abbonnement op de vaste lijn. (dus geen KPN iets) en vraag me nou af of ik nu met een belbudget abbo wel de ADSL aansluiting kan nemen... Demon heeft idd zeer mooie aanbiedingen!
 
Originally posted by Boeie
zelf ben ik ook bezig om Demon ADSL te nemen, maar zit een beetje met 1 probleem:

we hebben geen abbonnement op de vaste lijn. (dus geen KPN iets) en vraag me nou af of ik nu met een belbudget abbo wel de ADSL aansluiting kan nemen... Demon heeft idd zeer mooie aanbiedingen!

staat gewoon bij veel gestelde vragen op de site.
 
maar niet duidelijk...

Kan je met een belbudget KPN abbo Demon ADSL hebben?
ik weet wel dat je een kpn abbo moet hebben, dus dat het niet zonder kpn abbo kan... maar of het met een belbudget kan?
 
Originally posted by Boyd
vooral op het gebied van:

Snelheid
Betrouwbaarheid
Nieuwsgroepen
Aanmeldprocedures
Overstappen van KPN naar Demon


Alvast bedankt voor de info,

Boyd

Snelheid = super
Betrouwbaarheid = super
Nieuwgroepen = geen idee gebruik ik niet
Aanmeldprocedures = bedoel je met je pc aanzetten ? de verbinding staat gewoon altijd 'aan' zeg maar. dus je hoeft niet in te loggen ofzo. pc aan en blazen.

en wat dat overstappen betreft dat kan gewoon hoor enige vereiste is dat je aanvraag om bij de kpn weg te gaan ook al administratief is verwerkt bij de kpn.
anders kunnen ze bij demon je niet verder helpen.
 
Originally posted by Boeie
maar niet duidelijk...

Kan je met een belbudget KPN abbo Demon ADSL hebben?
ik weet wel dat je een kpn abbo moet hebben, dus dat het niet zonder kpn abbo kan... maar of het met een belbudget kan?
volgens mij staat er het er letterlijk dit :

wat heeft u nodig ?
U dient zorg te dragen voor een analoge of ISDN telefoonlijn die aan de volgende eisen voldoet:

KPN Telecom Belbudget, Belbasis of Belplus abonnement

(het kan dus alleen met een kpn lijn geen upc oid.)
 
Last edited:
jaja... ik had dat wel gezien, maar aangezien sommige mensen dan weer tegen mij zeggen dat je het zwaarste abbo weer niet met een belbudget kunt nemen... ;)
 
Ik heb zelf ook ADSL van demon express.
De verbinding ligt er nooit uit en service is ook oke. :)

Vanaf de dag dat ik de aanvraag heb gedaan heeft het precies een maand geduurt dat ik de modem in huis had en meteen kon
i-netten.

Nieuwsgroepen heb ik geen idee van of dat goed werkt want die gebruik ik zelf niet.

Als er een keer onderhoudswerkzaamheden worden verricht dan staat het netjes op de site van demon dus dan weet je ook waar je aan toe bent.

Kortom: Ik ben zeer tevreden over Demon ADSL express
 
ik heb ook adsl van demon het is erg betrouwbaar,ik ben er echt nog nooit afgegooit...snelheid vind ik ook best...op dit moment doet is gaar...maar dat komt omdat mn comp stampvol staat:D, dus ligt absoluut niet aan de verbinding :D
 
mja ik ga het zeker doen... itt @home wat we nu hebben wordt het per persoon (we zitten met zn 3-en) 8.17 euro extra per maand voor een vette verbinding :)
 
Back
Top