Dealer bullshit stories.

Status
Not open for further replies.

eXoR

el Presidente
Ik gisteren ff naar dealer, voor nieuwe (std) halfpoulie voor kameraad (aerox) .. zegt ie dat die dingen niet bestaan! |( :D

Anyway, iemand anders nog van dit soort dingen meegemaakt? :p

p.s.
dit was bij De Vries, in Tolbert. :W
 
Advertisement - register to remove this

vanwege dat ik hier op het forum me mening heb geuit over JPS heb ik nu een JPS ban :L

kreeg me geld terug van de rem leiding en mocht hem lekker ergens anders gaan halen +ralf+


TuNiNg MeMbEr said:
JPS bij alaxander ( rotterdam )

ik ga er woensdag heen samen met 2 vrienden ( was er ooit een keer eerder geweest was iets van 2 jaar geleden ) en die vriend van me had een pen en een clamp nodig voor zijn nrg.

dus wij komen binnen en kijken zow een beetje, opzich een nette winkel.

en er lag een mooie clamp in de vitrine en die wou hij graag hebben.

dus wij staan bij de balie en we raken zow ingesprek, en toen hadden we het over vario's zegt tie het volgende

hij zegt: je kan beter een polini vario nemen is veel beter
ik zeg: dan bedoel je zeker de evo vario van polini
hij zegt: neej de gewoone
ik zeg: maar ik wil met polini poulie's gaan rijden en die van polini heeft een dikkere snaar nodig
hij zegt: jah maar met een gewoone vario en met een dunne snaar rij en trek je veel beter. :|

ik had geen zin in een heel gesprek en liet het gewoon een beetje gaan. toen ging jarno weg, en ik weet dat JPS er om bekend staat dan zij 85mm Yamasi krukassen verkopen.

ik vraag aan die oude man het volgende

ik zeg: hebben jullie ook yamasi assen met 85mm drijfstang
hij zegt: niet leverbaar
ik zeg: okeej maar wrm niet leverbaar?
hij zegt: niet leverbaar
ik zeg: voorlopig niet leverbaar of helemaal niet meer leverbaar?
hij zegt: niet leverbaar

toen had ik echt zoiets van wat een ballen zaak.

maarjah ik had een stale remleiding nodig voor me zipje, dus ik denk ga vandaag effe naar JPS, zo gezegt zo gedaan.

ik vanmorgen om 10uur thuis weg en was daar rond een uurtje of half 12, en het was best wel druk nou wij wachten. en ik zag een leuke bidalot cilinder liggen ( voor mina LC ) en ik was aan de beurt.

ik zeg: hebben jullie ook biddalot cilinders voor pia?
hij zegt: neej
ik zeg: wrm niet?
hij zegt: die bestaan niet voor pia
ik zeg: je heb ze wel AC voor pia
hij zegt jah die heb ik ook niet en LC voor pia bestaan ze helemaal niet.

nou okeej ik me spullen bestellen

ga ik terug naar huis en ben ik bijna thuis denk effe naar me rem leiding kijken. wat blijkt nou zit de leiding zelf niet vast geperst op de nippels ( de pers bussen zaten gewoon los op me leiding )

dus ik denk GVD ik bell naar ze krijg ik jarno

loopt tie me eerst 30 min uitteleggen hoe ik die remleiding er op moet zetten terwijl ik dat helemaal niet vroeg, toen probeerde ik hem 20 min uitteleggen welke bussen ik bedoelde, en pas na iets van een uur zij die jah je moet toch terug komen die bussen horen geperst te zitten als we over de zelfde praten:X

en voor all dit gezeik heb ik net bijna 1,5 uur in de metro gezeten, en moet nu weer op en neer en dan maar kijken of alles goed komt |(



TuNiNg MeMbEr said:
nu word het nog mooier :|

ik belde net naar JPS dat ik dan morgen zow komen verteld die zakkerwasser me net dat tie de laaste 2 rem leidingen net heeft verkocht en dat ik maar lekker tot volgende week moet wachten, terwijl ze er 1 apart zouden leggen voor me :X

als ik me nieuwe rem leiding heb is dat echt de laaste keer dat ik er ooit ben geweest :L
 
Pols waalwijk ook altijd tramelant daaro: breken ze je carters open met een schroevendraaier ;) Bij andere gast hadde ze alles verneukt vertanding voorvoork heel het blok naar de kk kon hij beter weggooien
 
TuNiNg MeMbEr said:
vanwege dat ik hier op het forum me mening heb geuit over JPS heb ik nu een JPS ban :L

kreeg me geld terug van de rem leiding en mocht hem lekker ergens anders gaan halen +ralf+

ja dit klopt helemaal! als je niet eerst het probeert op te lossen met je dealer en hem dan eerst zwart gaat lopen maken!! en hier uit schelden voor zakkewasser!!! en dan denkt dat we het nog voor je willen oplossen!!!
nee sorry dit gaat ons gewoon te ver ga dan maar je spullen ergens anders kopen want zulke klanten hebben we gewoon liever niet dan wel!!!!

ps er zijn ook andere dealers die dit lezen of forum members die dit je komen vetellen in de winkel!!

mvg aan de andere klanten die wel vertrouwen hebben in onze service!!
 
producten online is goedkoop
advies online is goedkoop
montage online ... no comment
ervaring online .... tja..

dus ja dealer heeft alles is wat duurder maar die mensen werken ook hard voor hun brood en ik vind het soms te ver gaan hoe er gereageerd wordt op dealers
 
yamashi said:
ja dit klopt helemaal! als je niet eerst het probeert op te lossen met je dealer en hem dan eerst zwart gaat lopen maken!! en hier uit schelden voor zakkewasser!!! en dan denkt dat we het nog voor je willen oplossen!!!
nee sorry dit gaat ons gewoon te ver ga dan maar je spullen ergens anders kopen want zulke klanten hebben we gewoon liever niet dan wel!!!!

ps er zijn ook andere dealers die dit lezen of forum members die dit je komen vetellen in de winkel!!

mvg aan de andere klanten die wel vertrouwen hebben in onze service!!


in eerste instantie was er ook helemaal niks aan het handje, ik ben van nature een heel rustig persoon.

en als ik thuis kom na net bijna 1,5 uur in de metro en ik vertel dat er nog bij toen wij elkaar aan de lijn hadden kunnen jullie niet verwachten dat ik binnen 5 min weer bij jullie voor de deur sta :|

en als ik dan uurtje later terug bell van jah ik kom er aan en er word tegen mij gezegt van jah die remleidingen hebben we een UURTJE geleden verkocht, net na dat ik u aan de lijn heb gehad van dat de mijne niet goed is klopt er toch zowiezo iets niet?

en dan verkopen jullie ze nog aan een andere scooter zaak, hoef de naam niet te noemen maar dat weten jullie wel. dat is allemaal wel leuk en aardig maar als jullie er nog 2 hebben liggen en je weet dat er iemand terug komt met een leiding mogelijk ( naar mijn mening ) niet goed is, had je ook kunnen zeggen van jah we hebben er nog 2 maar er komt iemand voor 1tje terug en ik weet of ik over 1 0f 2 uurtjes ( was rond 1uur in de middag en jullie waren tot 9uur open ) of je de 2de ook kan krijgen.

zo help je je klanten en laat je die andere scooterzaak ook niet met lege handen staan

het op en neer reizen naar jullie heeft me nu meer gekost dan die remleiding zelf, maar dat boeit me niet

ik ben naar jullie toe gekomen omdat ik veel goede dingen over jullie had gehoord.

ik heb zelf ook in scooterwinkels gewerkt O.A: fred motoren / hama parts

en als ik daar zoiets flikte was het toch echt foute boel.

en daar kom ik nog steeds zonder problemen en daar kan ik ook gewoon AFSPRAKEN meej maken maar dat lukt met jullie blijkbaar niet.

en mijn excuses voor dat ik jou/jullie zakkewasser heb genoemd.

maar jullie moeten ook van mijn kand begrijpen dat ik aardig boos was om wat er vrijdag allemaal gebeurden.
 
yamashi said:
ja dit klopt helemaal! als je niet eerst het probeert op te lossen met je dealer en hem dan eerst zwart gaat lopen maken!! en hier uit schelden voor zakkewasser!!! en dan denkt dat we het nog voor je willen oplossen!!!
nee sorry dit gaat ons gewoon te ver ga dan maar je spullen ergens anders kopen want zulke klanten hebben we gewoon liever niet dan wel!!!!

ps er zijn ook andere dealers die dit lezen of forum members die dit je komen vetellen in de winkel!!

mvg aan de andere klanten die wel vertrouwen hebben in onze service!!


Hulde! :)
 
> Hé Mike, wat heb je daar nou?
< Ik heb iets heel bijzonders. Iets waar de wereld al lang op zit te wachten.
> Ongelooflijk, vertel ons snel wat het is...
< Het is een Private Message! U zult zich wel afvragen, wat is dit nu weer.
> Ja Mike, laat ons niet in spanning.
< Daarmee kun je berichten naar elkaar sturen
> Ongelovelijk
< Maar dat is nog niet alles. Deze berichten zijn helemaal privé, dus niemand heeft er last van!
> Ongelooflijk, wat een amazing discovery...
 
:p hoop gelul iig..

k heb er eigelijk nooit last meer van.. k laat niets bij de dealer doen.. toen ik net begon met scooters had ik altijd in m'n achterhoofd: 'eerst zelf proberen, en mocht ik het verkloten laat ik het alsnog bij de dealer doen...'

nu haal ik me spulletjes bij SWS tuning.. die gozer heeft teminste verstand van vlammen en tunen...
 
k ik zal dit topic een beetje leven in blazen.
Een lokale dealer hier in de buurt doet aan scooterracen met een aprilia sr laatste nieuwe model (voor de mensen die een paar weken geleden naar lommel zijn geweest om naar het scooterracen te gaan kijken, het was die oranje aprilia sr nieuw model) En nu heeft hij tegen een maat van mij zitten vertellen dat hun racescooter 160 kilometer per uur gaat :s. Het strafste moet nog komen :) hij zegt dat hij met een malossi team cilinder met maar liefst 9 spoelpoorten rond racet(ik dacht dat een team minder spoelpoorten had) :s. Tsja ik weet niet wat ik ervan moet geloven maar ik geloof er eerlijk gezegd niets van, maar hij staat wel eerste in het klassement dus hij is wel snel. Dus brand maar los :d

 
Last edited:
Vorig jaar:

Ik: meneer scooter wil niet starten.. wat zou het mischien kunnen zijn?
Meneer: MIJN ploeg heeft daar 10 jaar voor "gestudeerd", dat kan ik je niet in 5 minuten vertellen...

Yeah Right 10 jaar.. ik weet niet hoevaak je dan ben blijve zitten...:|

Rehorst Scooterplus, Den Haag
Wat een kut zaak zeg..!!
 
Last edited:
Mja geen n00b actie maar ik kom er nu net achter dat ik genaaid ben door Kees van Dijk :|

Heb half jaartje geleden snelgas gekocht. Ik kijk er net naar, kom ik er achter dat het gewoon normaal gas is :|

Dom van mij dat ik er nu pas achter kom, maarja...
 
ik kan niet klagen over mijn dealer, soms een beetje verstrooid en heeft het redelijk druk maar voor de rest grote stock, zeer goedkoop qua optic stuff, vind er malossi een beetje aan de duure kant maar anderz top dealer:p

rijdt ook scooterrace, al paar keer Belgisch kampioen in proma vario 70cc

www.defrocescooters.be
 
kerel die @ dealer werkt, die een jongen van 15 die samen met zun pa voor een scoot aan het kijken is, zit uit te leggen hoe je je scooter kan laten ontgrenzen, en dat er in de koppeling ( |( )een ringetje zit, die je eruit kan laten halen blablablabbla
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top