De Loden Leeuw 2005

Status
Not open for further replies.
Chris said:
Waarom komt frisia niet met een betere reclame, ze staan ieder jaar in de top5 van meest irritante... Zie site..

Omdat ze misschien kansloos zijn... :rolleyes: vooral die kleine fucking lettertjes wat kleine voorwaarden zijn daar krijg je de tering van en het zelfde bij dat gezeik van jamba (al is die kikker wel leuk) bij jamba zie je ook gezeik onderin staan met super kleine lttrtjes , mensen trappen er wel in....
 
boddje_t said:
dat was de gouden leeuw nerd

t broekie komt ook net kijken..

jamba, frisia en die andere leningzooi...

en die 0906 troep echt te kansloos..zit je net midden in een film ofzo, krijg je dat nepgehijg erdoor
 
ik ga voor focking jamba het ergste wat er is en ook wle die focking sex reclame's s'nachts te erg voor woorden wordt er helemaal gek van
 
Dnstal said:
en die 0906 troep echt te kansloos..zit je net midden in een film ofzo, krijg je dat nepgehijg erdoor
in wat voor film zit je te kijken dan? haha nee lol heb ik ook hekel aan....
En dat deuntje raak je nooit kwijt... lekker bellen met hem... lekker bellen met haar... lekker bellen met elkaar :mad: |( |( |( gewoon zo irri


Heb net ook ff gestemd op die leningman... grrr |( irritante gast, net zoals postkrediet vorig jaar enzo :|

maar die jamba reclame vind ik wel coole ringtone heb hem aantal jaren geleden al gehad van die motor... maar bij loden lookie gaat het neit om die reclame van jamba maar jamba in het algemeen, kijk maar staat als kopje marco borsato en Ali B - Zinloos :L
 
Last edited:
De allerirritantste reclame ooit vind ik die van ik geloof Hi zingtones ofsow dan zie je zown hoofdje a.k.a. muzieknoot en gaat dan zingen ofsow.

Mjah de Tokkies moeten ook van de tv, net als ALLE leenreclames en jamba. Eigenlijk gewoon alle reclame tenzij het een aankondiging voor een programma of film is. :)

Mjah lijkt me duidelijk ik heb een pesthekel aan reclame ... :|
 
Th@ De@LeR said:
De allerirritantste reclame ooit vind ik die van ik geloof Hi zingtones ofsow dan zie je zown hoofdje a.k.a. muzieknoot en gaat dan zingen ofsow.

Mjah de Tokkies moeten ook van de tv, net als ALLE leenreclames en jamba. Eigenlijk gewoon alle reclame tenzij het een aankondiging voor een programma of film is. :)

Mjah lijkt me duidelijk ik heb een pesthekel aan reclame ... :|

die reclame is zo gaaf :) kan je zo leuk mee meezingen :W
 
zonder reclame zou er een stuk minder op de buis zijn, vergeet dat niet.. de zenders moeten ook geld ontvangen,
maar er is wel 1 reclame waarbij ik zowat de haren uit m'n hoofd trek van ergernis,
en dat is..
jawel

KK JAMBA!!
 
Th@ De@LeR said:
Mjah de Tokkies moeten ook van de tv

Het is wel overhypte zooi, maar toch was die reclame van chello best grappig *D

Die zingtone is wel een looie leeuw waard. Eigenlijk elke beltoon smsspel geval, en dan vooral: NNNNuuuuuuuuuuuuuuu op joooouuuwwwwwwwwwwwww mobiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeellll 8P 8P 8P
 
zijn geen reclames, maar die doorsnee domme blondjes (of brunettes :D) die die
wat is dit woord:

....Y...R

"tis een beest en eigelijk is het je lievelingsknuffel"

presenteren..8P
 
Dnstal said:
zijn geen reclames, maar die doorsnee domme blondjes (of brunettes :D) die die
wat is dit woord:

....Y...R

"tis een beest en eigelijk is het je lievelingsknuffel"

presenteren..8P

ja, dat is ook dom en mag ook wel eens een stommiteitsprijs krijgen eigenlijk. Gelukkig wordt het op tijden uitgezonden dat ik niet in de buurt van een tv ben +ralf+

Maar SMS spellen is die zooi rond die idols dingen enzo. Komen gewoon op alle zenders.
 
Waar ik net achterkwam dat de titel niet goed was. Het is de looden leeuw 2005

Maar ik vind Jamba echt te kut en die van Becam ook(Vooral dat nepapplaus van het publiek :X).
 
Jamba reclame's
Tell Sell reclame's
Bio Stabil 2000
Achterlijke bel spelletje's waarbij het woord er al staat 8P
Maandverband reclame's
Zeep Reclame's
Oil of olaz reclame's


tv kijken sucked te hard...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top