De Loden Leeuw 2005

Status
Not open for further replies.
Misschien ken je hem wel: De Loden Leeuw. De prijs voor het meest debiele televizie spotje :p

www.lodenleeuw.nl

Ik heb gestemd op:
Jamba
Becam

Je kan per dag een keer stemmen en volgende week is de uitreiking, dus je kan nog 7 dagen stemmen.

//Edit je kan op 2 stemmen, 1 de irritante en 1 irritante met een bekende BN'er
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

volgens mij is dat oud, 2 weeks geleden was de eind uitslag op tv.
Die leeuw heeft gewonnen op dak van auto. :*(even apeldoorn bellen}
 
Van die leningman krijg ik ook de tyfus :|:| opgezette rommel
ik vindt 90% van alle reclames irritant eigenlijk.. , het is alleen handig als je moet pissen oid.
 
ik ga voor die eikels van Frisia Financieringen...

//wtf waarom kan ik daar niet op stemmen, als DAT niet t meest iritante spotje is..:|
 
die van de tokkies kan ik nog wel om lachen...
maar die kut shit van die leningen daar kun je je goed aan ergeren
 
Ik heb ook gestemd op Jamba en Frits Bom.. Jamba moeten ze helemaal verbieden en die Becam reclame is zoooo "gemaakt".
 
Anti jamba nation :D

Neuj ik ga zelf even stemmen op Jamba met hun klote ringtones. Op de engelse MTV ook al, heet dan alleen Jamster :?
Veder zijn alle reclames met leningen, wasverkrachters en maandverband echt vet irritant ! :(
 
die mensen van jamba hebben het op zich wel goed gespeeld
al die mennekes van 12 of iets in die richting flikkeren hun beltegoed daarmee in de afvalbak :rolleyes:
 
Waarom komt frisia niet met een betere reclame, ze staan ieder jaar in de top5 van meest irritante... Zie site..
 
Chris said:
Waarom komt frisia niet met een betere reclame, ze staan ieder jaar in de top5 van meest irritante... Zie site..

Omdat Edvart Niessing ermee gestopt is en weer nieuws doet tegenwoordig :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top